ولوو شرکتی سوئدی است که یکی از بزرگ ترین شرکت های خودروسازی و صنایع سنگین در جهان می باشد. قطعات لودر ولوو از جمله با کیفیت ترین قطعات ولوو هستند که در کشور ما توسط معدود فروشندگان به فروش می رسد و فروشگاه سرویس قطعه یکی از این فروشگاه های معتبر می باشد. کمپانی ولوو در سوئد فعالیت دارد که در سال 1927 در شهر یوتبری فعالیت خود را آغاز کرد و یکی از سازندگان بزرگ ماشین آلات سنگین و راهسازی است، همچنین این کمپانی قطعات این ماشین آلات را نیز به فروش می رساند. فروش قطعات لودر ولوو  توسط این مجموعه با قیمت گذاری بسیار مناسب انجام می گیرد. 

فروش قطعات لودر ولوو اصل

خرید قطعات لودر یکی از مهم ترین موارد در نگهداری این ماشین می باشد. لودر به دلیل کار در شرایط سخت باید قطعاتی مقاوم داشته باشد تا بتواند عملکرد مناسبی را از خود نشان دهد، بنابراین انتخاب برند های معتبر بسیار مهم می باشد و برند هایی مانند هپکو ، قطعات لودر ولوو ، هیوندا، کاترپیلار و... از برند های بسیار معتبر هستند.

خرید اینترنتی قطعات لودر ولوو

در واقع خرید لوازم یدکی لودر ولوو باید با توجه به لودر مورد نظر انجام گیرد. این قطعات در تنوع بالایی از قبیل قطعات موتوری، قطعات بدنه، سیستم ترمز و حرکتی، چرخ ها، بازو و جام و.... می باشند که هر یک در عملکرد صحیح این ماشین نقش مهمی دارد. لوازم یدکی ماشین آلات سنگین باید مستحکم باشند تا در شرایط کاری سخت، بتوانند ماندگاری داشته باشند و متاسفانه امروزه انواع قطعات لودر بی کیفیت نیز در بازار به فروش می رسند. قطعات بی کیفیت علاوه بر کارکرد نامطلوب ، موجب آسیب رساندن به سایر قطعات می شود. فروشگاه سرویس قطعه از تامین کنندگان بزرگ قطعات ماشین آلات سنگین و راهسازی است که قطعات لودر ولوو و سایر برند های معتبر جهان را با قیمت گذاری بسیار مناسب به شما عرضه می کند. بنابراین جهت تهیه این قطعات به سایت سرویس قطعه مراجعه فرمایید و سفارش خود را ثبت نموده و یا با همکاران ما تماس بگیرید.

 فروشگاه سرویس قطعه 

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 211
نمایش همه
علاقه مندی ها ()