افراد زیادی خواستار خرید زغال لیمو کبابی هستند چون این نوع زغال از انسجام و کیفیت بالایی برخوردار است و دارای یک سری ویژگی های منحصربفرد می باشد. جهت تولید زغال لیمو کبابی از تنه های درختان مرکب نارنج، لیمو ترش، پرتقال و ... استفاده می شود. البته جهت تهیۀ ذغال لیمو کبابی درجه یک، نحوۀ فرآیند تولید زغال از اهمیت بالایی برخوردار است. به دو شیوۀ سنتی و صنعتی زغال لیمو کبابی را تولید می کنند. از این رو هنگام خرید زغال لیمو کبابی با کیفیت می توانید از طریق مجموعۀ سالار سوز جنوب با کیفیت ترین نوع زغال لیمو را تهیه نمائید.

سفارش زغال لیمو کبابی درجه یک

ابتدا مقداری از چوب های درختان مرکب را بر روی یکدیگر انباشته می کنند و سپس در فضای آزاد آنها را آتش می زنند. این روش سنتی است که جهت تولید زغال در گذشته استفاده می نمودند ولی با گذشت زمان و با بهره گیری از کروه های مخصوص، توانستند فرآیند تولید ذغال لیمو کبابی را تسهیل ببخشند و به نوعی بتوانند حجم تولید زغال درجه یک را افزایش دهند.

امروزه تولید اکثر زغال های لیمو به روش صنعتی است و با استفاده از کوره های بزرگ زغال های با کیفیت و یکدستی را تولید می کنند. خرید زغال لیمو کبابی طرفداران خاص خود را دارد چون این نوع زغال از سطح کیفیت بالایی برخوردار است. عدم تولید گاز سمی و دود از ویژگی های بارز زغال لیمو کبابی به شمار می رود. در حال حاضر امکان خرید زغال لیمو کبابی کیسه ای با وزن های مختلف برای مشتریان فراهم می باشد.

افرادی که نیازمند به خرید زغال چینی وارداتی و ذغال لیمو کبابی هستند، می توانند متناسب با نیازی که دارند، زغال مورد نیاز خود را تهیه نمایند. برخی از افراد ممکن است تنها نیاز به مقدار اندک زغال داشته باشند. از این رو خرید زغال کیسه ای با وزن های مختلف به افراد کمک می کند که بر حسب نیاز، زغال جهت تهیۀ کباب خریداری کنند و صرفه اقتصادی برای آنها خواهد داشت. از طریق سالار سوز جنوب می توانید به صورت کیسه ای و کارتنی اقدام به خرید زغال لیمو کبابی ارزان نمائید.

 سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 325
نمایش همه
علاقه مندی ها ()