دنیای کودکان بسیار متفاوت از دنیای بزرگسالان می باشد، از این رو خرید پوستر دیواری کودک برای تزئین نمای دکوراسیون اتاق کودک، می تواند زیبایی خاصی به فضا ببخشد. در عین حال تصاویر پوستر دیواری کودک برای آنان جذاب و هیجان انگیز خواهد بود. دنیای رنگارنگ بچه ها پر از شور و شوق است. به همین دلیل از وسایلی که توأم با رنگ بندی های شاد و طرح های فانتزی باشد، برای کودکان جذاب خواهد بود. نصب پوستر دیواری کودک بهترین راهکار برای تزئین اتاق کودکان به شمار می رود. 

فروشگاه دیوار دکور در انتخاب محصولات پوستر دیواری خلاقیت نشان داده است و جهت تکمیل دسته بندی پوستر دیواری کودک کلکسیونی از تصاویر زیبا و جذاب گردآوری نموده است. به همین دلیل تلاش نموده تا بهترین طرح ها کودکانه را در اختیار انتخاب شما عزیزان قرار دهند.

خرید پوستر دیواری کودک پسرانه

متناسب با جنسیت فرزندتان می توانید پوستر دیواری کودک پسرانه و یا دخترانه تهیه نمائید. چرا که رنگ و تصاویر برای کودکان در رده های سنی بسیار پایین که تازه با پیرامون خود آشنا می شوند، بسیار حائز اهمیت است. طرح های مختلف پوستر دیواری کودک برای بچه ها بسیار جذاب می باشد و می تواند حس کنجکاوی آنها را برانگیزد. از این رو توصیه می کنیم متناسب با جنسبت دخترانه و پسرانه، انتخاب و خرید پوستر دیواری کودک را انجام دهید.

هنگام  خرید پوستر دیواری طرح کودک برای اتاق فرزندان توجه به نکات مهمی همچون ضد حساسیت بودن، قابل شستشو بودن و داشتن استحکام بالا در برابر پارگی ضرورت دارد. با توجه به اینکه بچه ها شلوغ هستند و ممکن است بعد از غذا خوردن، نقاشی کردن، خمیر بازی و ... دستان کثیف خود را بر روی سطوح دیوارپوش بزنند و بدین وسیله پوستر دیواری کثیف شود. بنابراین داشتن قابلیت شستشو برای این محصول به شما کمک می کند که بتوانند با استفاده از دستمال مرطوبت سطوح دیوارپوش را تمیز نمائید.

جهت سفارش پوستر دیواری کودک pvc می توانید به سایت فروشگاه اینترنتی دیوار دکور مراجعه نموده و از میان محصولات این مجموعه، پوستر دیواری مورد پسند فرزندتان را تهیه نمائید.

 فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

 پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 343
نمایش همه
علاقه مندی ها ()