کاغذ دیواری مدرن یکی از پرطرفدارترین محصولاتی است که جهت تزئین و جلوه بخشیدن به نمای دکوراسیون منزل و هر محیط دیگری مورد استفاده قرار گرفته می شود. همانطور که از نام این محصول مشخص است، از جمله وسایل تزئینی که بر روی دیوار نصب می شود. خرید کاغذ دیواری مدرن جهت تزئین نمای هر دکوراسیونی می تواند به عنوان یکی از بهترین گزینه ها محسوب شود. سبک طراحی مدل های جدید کاغذ دیواری بسیار شیک و خیره کننده هستند چون نمایی از تصاویر کامل می باشند و این نگاه در طراحی محصولات دیوارپوش مشتریان زیادی را به خود جلب نموده است.

اگر علاقه مند به مشاهدۀ بروزترین محصولات دیوارپوش از جمله کاغذ دیواری مدرن با طرح های جذاب و فوق العاده چشمگیر هستید، می توانید به فروشگاه اینترنتی دیوار دکور مراجعه نمائید.

عوامل مؤثر بر قیمت کاغذ دیواری مدرن

تجربه نشان داده، عوامل متعددی بر روی قیمت کاغذ دیواری مدرن و هر محصول دیگری تأثیرگذار می باشد. پیشنهاد می کنیم هنگام خرید کاغذ دیواری توجه به نوع متریال، کیفیت جوهر، کیفیت چاپ، قابل شستشو بودن، سایز و دوام بالا در برابر پارگی ضرورت دارد. چرا که برخی از افراد متأسفانه خرید کاغذ دیواری مدرن ارزان را ملاک قرار می دهند ولی نوع کاربری و محلی که قصد نصب نمودن پوستر را بر روی دیوار دارید نیز حائز اهمیت است.

به عنوان مثال افرادی هر سال تمایل به تغییر دکوراسیون هستند، می توانند زیباترین کاغذ دیواری مدرن مجلل را با قیمت ارزان تهیه نمایند ولی برخی از افراد ترجیح می دهند، پوستر دیواری برای مدت زمان طولانی در نمای دکوراسیون منزل آنها وجود داشته باشد. در این صورت صرف هزینۀ بیشتر و خرید کاغذ دیواری مدرن لوکس با کیفیت بالا کاربردی تر خواهد بود. نکات متعددی در خصوص خرید کاغذ دیواری وجود دارد ولی متأسفانه زمان کافی برای اشاره به آنها نمی باشد. از این رو می توانید پیش از سفارش کاغذ دیواری مدرن با کارشناسان فروش دیوار دکور مشورت نمائید.

 فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

 پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 361
نمایش همه
علاقه مندی ها ()