توربوشارژ ام جي 550 یکی از انواع توربو شارژ هایی است که توسط فروشگاه توربوشارژ سیف الهی با بهترین قیمت عرضه می گردد. موتورهای معمولی موتور هایی هستند که فاقد توربوشارژ هستند و مکش هوا در این موتورها با حرکت پیستون ها به وجود می‌آید و در واقع در این موتورها ، هوای سیلندر با استفاده از فشار جو به دست می آید. توربو شارژ ام جي 550 در این خودرو باعث می شود که فشار هوا در حدود دو برابر بیشتر از فشار جو باشدفروش توربو شارژ ام جی 550 از طریق سایت انجام می گیرد.

شیوه متراکم کردن هوا در توربو شارژ ام جی 550

 برای متراکم کردن هوا نیاز به انرژی بسیار بالایی بوده و می توان از قدرت موتور استفاده کرد و تمامی توربوشارژ ها طوری طراحی شده اند که از گازهای خروجی اگزوز در جهت تأمین انرژی مورد نیاز برای این سیستم استفاده کنند.

اجزای تشکیل دهنده توربو شارژ ام جي 550

سیستم توربو شارژ ام جی 550 دارای اجزایی است که با استفاده از آن می تواند متراکم سازی هوا انجام گرفته و از طریق آن به سیلندر ورود پیدا کند. این سیستم از کمپرسور و توربین تشکیل شده که این دو قطعه بر روی شفت نصب می‌شوند همچنین توربین توربوشارژ ام جي 550 با استفاده از گازهای خروجی اگزوز چرخیده و پس از آن کمپرسور به چرخش در می آید و هوای لازم را به سیلندر ها وارد می کنند و توربو شارژ دارای روتور از یک سمت به توربین و از سمت دیگر به کمپرسور اتصال یافته و این روتور دارای محفظه هایی است که یکی از این محفظه ها برای توربین در نظر گرفته شده و محفظه دیگر را برای کمپرسور طراحی کرده‌اند که گازهای احتراق به سمت محفظه توربین حرکت می‌کند و توربین را به حرکت در می آورند و در نتیجه کمپرسور نیز به سرعت می چرخد و انتقال هوای متراکم به سیلندر انجام می گیرد.

فروشگاه توربوشارژ سیف الهی یکی از مراکز فروش توربوشارژ با قیمت عمده بوده و می تواند انواع توربو شارژ مورد نیاز برای خودروی شما را در بهترین کیفیت و در نمونه اصلی ارائه کند.

فروشگاه توربوشارژ سیف‌ الهی

آدرس : تهران , خیابان قزوین , دوراهی قپان , پلاک 948

ایمیل : turbo_seyfollahi@gmail.com

همراه :09127044314 , 09212068607

خط ویژه : 55786865

فکس : 55191341

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 202
نمایش همه
علاقه مندی ها ()