نحوه عملکرد توربو شارژ هایما s7

توربو شارژ هایما s7 برای کارکرد خود نیاز به انرژی بالایی دارد که این انرژی از گازهای خروجی اگزوز تامین می شود.بنابراین انرژی گرمایی از خروجی موتور صرف این سیستم شده و تلف نمی گردد و سیستم توربو شارژ هایما s7 به انرژی اضافی نیاز نخواهد داشت. فروش توربوشارژ هایما s7 از طریق سایت انجام می گیرد. 

در ادامه پره ای در مسیر گاز های خروجی اگزوز در نظر گرفته شده تا بتواند این انرژی را هدایت کند که این پره توربین نام دارد، همچنین شفتی متصل به توربین است که در اتصال با پرده دیگری به نام کمپرسور نیز می باشد. بنابراین این گازها به سمت کمپرسور در حرکت هستند و موجب عمل کردن پره های کمپرسور می‌شوند، به همین جهت در دور های پایین که گاز های خروجی اگزوز نیز کاهش پیدا می‌کند ، به دلیل کم بودن انرژی گرمایی کمپرسور هیچ حرکتی نخواهد کرد اما در دورهای بالای موتور که گاز های خروجی اگزوز نیز بیشتر شده و انرژی حاصل از آن نیز افزایش پیدا می‌کند، کمپرسور به حرکت در آمده و می تواند هوا را به صورت فشرده و متراکم درآورد و در نتیجه کمپرسور این هوای فشرده را به داخل سیلندر تزریق می کند.

به طور کلی به جهت اینکه در سرعت های بالا ، سوپاپ هوا به سرعت باز و بسته می شود، زمان بسیار کوتاهی برای ورود هوا به سیلندر وجود خواهد داشت و برای خودروهایی مانند هایما s7 که به سیستم توربوشارژ هایما s7 مجهز هستند، هوا به صورت متراکم و بیشتر به سیلندر وارد می‌شود و این هوای لازم برای سوزاندن سوخت در دسترس موتور قرار خواهد گرفت.

فروش توربو شارژ هایما s7 با قیمت ارزان

در سایت فروشگاه توربوشارژ سیف‌ الهی امکان ثبت سفارش به صورت اینترنتی وجود دارد و بنابراین متقاضیان خرید توربوشارژ هایما s7 و سایر محصولات می‌توانند با مراجعه به سایت فروشگاه توربو شارژ سیف‌الهی خرید توربوشارژ سواری را به آسانی و به صورت آنلاین انجام دهند.

فروشگاه توربوشارژ سیف‌ الهی

آدرس : تهران , خیابان قزوین , دوراهی قپان , پلاک 948

ایمیل : turbo_seyfollahi@gmail.com

همراه :09127044314 , 09212068607

خط ویژه : 55786865

فکس : 55191341

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 214
نمایش همه
علاقه مندی ها ()