بررسی تایر خودرو

مالکین خودرو باید به تمام قطعات خودرو توجه داشته باشند و یکی از این قطعات مهم تایر خودرو می باشد بنابراین نباید از تایر خودرو غافل شد و با توجه به آن می‌توان استفاده مناسبی را از لاستیک داشت. چک کردن فشار تایر یکی از مهمترین موارد در نگهداری تایر پس از خرید لاستیک ارزان میباشد. لاستیک ها باید از نظر فشار باد متعادل باشند، کم باد بودن و باد بیش از حد تایر، می تواند مشکلات فراوانی را به وجود آورد.زمانی که در تایر باد کمی وجود داشته باشد موجب مصرف سوخت بیشتر و در نتیجه ایجاد هزینه‌ های بالا برای خودرو شده و می‌تواند عملکرد بسیار ضعیفی را در هنگام رانندگی ایجاد کند همچنین اگر تایر ها بسیار پربادتر از حد مورد نظر باشند، در زمان رانندگی کنترل خودرو از دست خواهد رفت و می تواند خطراتی را برای سرنشینان داشته باشد. بنابراین چک کردن مداوم باد تایر بسیار مهم می باشد.

 یکی از موارد دیگری که باید در خرید لاستیک به آن توجه کنید، آج های تایر می‌ باشد. آج های تایر به مرور زمان موجب سایش در آن شده و باید تعویض گردند. زمانی که یک تایر از آج مناسبی برخوردار نباشد ، فرمان پذیری خوبی را نخواهد داشت و از لحاظ ایمنی ، غیر مطمئن خواهد بود.

از موارد دیگر در انتخاب و خرید لاستیک مانند خرید لاستیک دانلوپ شرایط آب و هوایی بود و باید تایر را مناسب برای هر فصل در نظر گرفت. انتخاب تایر برای فصل‌ های مختلف بسیار ضروری بوده و باید به آن توجه داشته باشید که مثلاً در فصل‌های سرد که جاده های یخ بسته هستند و یا جاده های بارانی حالت خیس و سری دارند، باید از تایرهای مناسب با فصل زمستان بهره برد و به طور کلی تایر ها طوری طراحی شده اند که بتوانند بهترین عملکرد را برای هر فصل داشته باشند.

دیجی تایر

آدرس: خيابان شريعتی- پايين تر از پل رومی- بالاتر از پل صدر- پلاك ١٧٣٧- بازرگانی میرجعفری

تلفن تماس: ٢٢٢٠٦١٦١   ٢٢٢٠١٦٢٠  ميرجعفری

موبايل خدمات پشتيبانی : ٠٩١٢١١٢٧٨٨٨ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 251
نمایش همه
علاقه مندی ها ()