لاستیک دنلوپ از انواع لاستیک های باکیفیت خارجی می باشد که توسط دیجی تایر در قیمت بسیار مناسب به شما عرضه می گردد. لاستیک های دنلوپ در انواع مختلف برای وسیله نقلیه متفاوت به تولید رسیده و فروش لاستیک دنلوپ در سراسر جهان عرضه می گردد. برند دانلوپ در سال ۱۹۸۸ شکل گرفت. در ابتدا لاستیک های دنلوپ در کشور های فرانسه و کانادا و سپس در آمریکا و استرالیا و امروزه در سراسر جهان به فروش می رسد. کمپانی دانلوپ برای ارتقاء عملکرد خودروها و دیگر وسایل نقلیه و همچنین در جهت حفظ کیفیت و امنیت خودرو همواره محصولاتی با کیفیت را به تولید رسانده که کارایی بسیار مناسبی را در خودرو داشته باشند.

با توجه به این که برندهای شناخته شده و معتبر کیفیت بالایی دارند ، در نتیجه قیمت لاستیک دنلوپ و به طور کلی لاستیک های شناخته شده نیز مقداری بالاتر از قیمت سایر لاستیک‌ها بوده و اما به دلیل کیفیت و ماندگاری بالای آنها ،بسیار به صرفه خواهد بود.بنابراین اگر شما قصد تهیه تایر باکیفیتی را دارید، با در نظر گرفتن بودجه مناسب می توانید از برندهای معتبر خرید خود را انجام دهید.

فروش اینترنتی لاستیک دانلوپ

لاستیک دنلوپ توسط دیجی تایر به صورت اینترنتی نیز به فروش می‌ رسد. فروشگاه دیجی تایر  فروش لاستیک خارجی را در تنوع بالا نیز برای شما در نظر گرفته است و با مراجعه به فروشگاه دیجی تایر میتوانید انواع لاستیک ها را مناسب با خودروی خود تهیه نمایید. محصولات این مجموعه در نوع اصلی و اورجینال به شما ارائه خواهند شد و به طور کلی به دلیل این که دیجی تایر تأمین کننده لاستیک در کشورمان است، قیمت‌ های بسیار مناسبی را برای محصولاتش در نظر گرفته است تا بتواند موجب جلب رضایت مشتریان شود. با توجه به اینکه در زمان خرید اینترنتی باید حتماً مراکز معتبر را در نظر بگیرید ، به شما توصیه می شود که فروشگاه دیجی تایر انتخاب کنید زیرا این مجموعه سال ها سابقه درخشان در زمینه فروش تایر ها داشته و تا به امروز اعتماد و رضایت مشتریانش را به دست آورده است.

دیجی تایر

آدرس: خيابان شريعتی- پايين تر از پل رومی- بالاتر از پل صدر- پلاك ١٧٣٧- بازرگانی میرجعفری

تلفن تماس: ٢٢٢٠٦١٦١   ٢٢٢٠١٦٢٠  ميرجعفری

موبايل خدمات پشتيبانی : ٠٩١٢١١٢٧٨٨٨ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 236
نمایش همه
علاقه مندی ها ()