اجزای تشکیل دهنده توربو شارژ

توربو شارژ ها برای خودرو های مختلف مورد استفاده قرار گرفته و دارای اجزایی هستند که هر یک از این اجزا برای عملکرد صحیح توربوشارژ باید به خوبی عمل کند. توربو شارژ پژو 2008 دارای دو پنکه ی کوچک بوده که این دو پنکه با استفاده از میله مرکزی که شافت نام دارد به یکدیگر متصل می شود در صورت چرخش یکی از پنکه ها ، پنکه ی دیگر نیز به چرخش در می آید. پنکه اول توربین نام دارد که در مسیر گازهای احتراق قرار گرفته و آن را به سمت پنکه ی دوم که کمپرسور است هدایت می کند و این پنکه ی کمپرسور، هوا را به داخل سیلندر هدایت می کند. برای توربو شارژ پژو 2008  به سایت فروشگاه توربوشارژ سیف الهی مراجعه فرمایید تا بتوانید این قطعه را با قیمت بسیار مناسب تهیه نمایید. 

مشکل دمای هوای فشرده در توربو شارژ پژو 2008

با توجه به اینکه هوای فشرده دارای دمای بالایی است و باید جهت رفع این مشکل در سیستم توربو شارژ پژو 2008 راهی در نظر گرفت که به همین جهت برای خنک کردن دمای هوا از مبدل حرارتی استفاده می شود که گرمای اضافه را از بین برده و در نهایت آن را به سیلندر پمپ کند.

فروش توربوشارژ پژو 2008 با کیفیت بالا

توربوشارژ پژو 2008 با کیفیت های مختلفی در سطح بازار به فروش می رسد و به همین جهت باید در خرید این وسیله دقت زیادی داشته باشید و حتما نوع اصلی آن را تهیه کنید که با خرید توربو شارژ از مراکز معتبر همچون فروشگاه توربوشارژ سیف الهی می توانید از خرید خود مطمئن شوید. فروشگاه توربوشارژ سیف الهی با سابقه بالا در زمینه توضیح انواع توربوشارژ می‌تواند قطعات اصلی و با کیفیت را به شما عرضه کند. این مجموعه ی تخصصی تمامی محصولاتش را با ضمانت به دست مصرف کنندگان می رساند.

فروشگاه توربوشارژ سیف‌ الهی

آدرس : تهران , خیابان قزوین , دوراهی قپان , پلاک 948

ایمیل : turbo_seyfollahi@gmail.com

همراه :09127044314 , 09212068607

خط ویژه : 55786865

فکس : 55191341

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 228
نمایش همه
علاقه مندی ها ()