پوستر دیواری به تنهایی می تواند عاملی برای ایجاد تغییر در نمای دکوراسیون مورد استفاده قرار گرفته شود. تاریخچه اختراع کاغذ دیواری به دوران باستان چین باز می گردد که از کاغذ بسته بندی برنج برای پوشاندن سطوح ترک خوردگی های دیوار استفاده می نمودند. با گذشت زمان افراد ایده پرداز و خلاق توانستند در ابتدا بر روی کاغذهای مخصوص نقاشی کنند و آنها را بر روی دیوار نصب نمایند. با گذشت زمان تکنولوژی پیشرفت کرد و اختراع دستگاه های چاپ، امکان تولید کاغذ دیواری مهیا شد و در دهه های اخیر فروش پوستر دیواری رونق پیدا کرد و همچنان بر تنوع طرح این سبک از محصولات دیوارپوش افزوده می شود.

فروشگاه دیوار دکور نیز به عنوان یکی از مراکز عرضه کنندۀ محصولات دیوارپوش به فعالیت خود در تهران و شهرستان ها ادامه می دهد.

ایجاد فضایی آرامش بخش با خرید پوستر دیواری

امروزه خیلی از افراد تمایل به ایجاد تغییر در نمای دکوراسیون منزل و یا محیط کسب و کار خود هستند چون پس از سپری یک روز کاری سخت، تمایل دارند در یک محیط آرامش بخش حضور داشته باشند و استراحت کنند. البته در محیط اداری نیز نصب پوستر دیواری با تصاویر جذاب و گیرا می تواند انرژی مضاعف و مثبت برای کارکنان فراهم آورد.

به طور کلی طرح پوستر دیواری که قصد نصب کردن آن را بر روی سطوح دیوار دارید، از اهمیت بالایی برخوردار است. علاوه بر آنکه داشتن ویژگی هایی همچون قابل شستشو بودن، نصب آسان، تنوع سایز، قیمت مناسب، کیفیت بالا و مستحکم بودن در برابر پارگی نیز از موارد مهم دیگری است که نقش تعیین کننده ای بر روی انتخاب و خرید پوستر دیواری خواهد داشت. بنابراین پیشنهاد می کنیم پیش از خرید محصولات دیوارپوش مانند خرید پوستر دیواری منظره با کارشناسان فروش مجرب فروشگاه اینترنتی دیوار دکور به صورت آنلاین مشورت نمائید. ضمن آنکه با مراجعه به سایت فروشگاهی این مجموعۀ معتبر می توانید بیشتر با مشخصات فنی پوسترهای دیواری سه بعدی آشنا شوید.

 فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

 پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 361
نمایش همه
علاقه مندی ها ()