ترازوی فروشگاهی محک از جمله پرفروش ترین محصولات توزین موجود در بازار به شمار می رود. تنوع مدل های ترازوی فروشگاهی محک بسیار است و توانسته اند با ظرفیت های مختلفی این دستگاه توزین را تولید نموده و در اختیار صاحبان کسب و کار قرار دهند. ترازو به عنوان دستگاه سنجش وزن از گذشته تا کنون مورد استفاده قرار گرفته می شود. در عصر دیجیتال توانسته اند قابلیت های متعددی را به دستگاه های توزین بیافزایند و  فروش ترازوی فروشگاهی محک  مورد استقبال خیلی از افراد قرار گرفته شود.

فروش ترازوی فروشگاهی عملک دار و بدون علمک محک

جهت خرید ترازوی فروشگاهی محک با ظرفیت های 10 کیلویی، 35 کیلویی، 50 کیلویی و 70 کیلویی می توانید به فروشگاه تراز محک مراجعه نمائید. این مجموعه ترازوهای فروشگاهی محک را در دو دسته بندی بدون علمک و علمک دار به فروش می رساند. با مشاهده و بررسی کلی مشخصات فنی محصولات توزین محک، در نهایت می توانید مناسب ترین ترازوی فروشگاهی را با قیمت مناسب تهیه نمائید.

اگر قصد خرید ترازوی فروشگاهی محک را دارید، توصیه می کنیم انتظارات کلی خود را از یک دستگاه توزین مد نظر قرار دهید. به عنوان مثال داشتن حافظه داخلی، امکان ثبت دو خریدار در دستگاه توزین، امکان ثبت قیمت محصولات به صورت جداگانه، دقت بالا، امکان انجام کالیبراسیون به صورت دستی، قیمت مناسب، نمایش قیمت هر کالا، نمایش قیمت کل محصولات، نمایش تعداد اقلام، جنس بدنۀ با کیفیت، باتری با دوام و ... برخی از موارد مهم و اساسی هستند که هنگام خرید ترازوی فروشگاهی محک باید در نظر گرفته شود.

با توجه به اینکه شرکت سازندۀ دستگاه های توزین محک با بهره گیری از فناوری پیشرفته توانسته اند انواع ترازوی فروشگاهی دیجیتالی محک را در مدل های متنوع بسازند و در اختیار مشتریان قرار دهند. پیش از خرید ترازوی فروشگاهی محک از طریق فروشگاه اینترنتی تراز محک، توصیه می کنیم به طور دقیق کلیۀ مشخصات فنی محصولات توزین عرضه شده را بررسی نموده و سپس همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش ترازو فروشگاهی مورد نظر خود را سفارش دهید.

 فروشگاه تراز محک  

آدرس :  تهران، میدان آزادی، خیابان آزادی  به سمت انقلاب، 

 بعد از دکتر هوشیار ، پلاک 472 ، طبقه دوم ، واحد 6

 ........................................  

خط ویژه پنج رقمی : 52871-021

 همراه : 09120663920

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 187
نمایش همه
علاقه مندی ها ()