سبک معماری ساختمان نسبت به گذشته تغییرات قابل توجهی نموده است و اکثر ساختمان ها مجهز به بالکن، پاسیو و یا روف گاردن هستند. بدیهی است افراد از این فضا جهت نگهداری پرندگان، حیوانات و یا پرورش گل و گیاه استفاده نمایند. بدین ترتیب  خدمات نصب توری مرغی می تواند بهترین راهکار برای جلوگیری از ورود موجودات دیگر به محوطه می شود. بدین وسیله نمی توانند خسارتی به محصولات گیاهی وارد کنند. نکات متعددی در خصوص نحوۀ نصب توری مرغی وجود دارد و گروه کار در ارتفاع نماروز تنها به برخی از موارد مهم آن می پردازد تا متناسب با موقعیت های مختلف، بتوانید از خدمات ساختمانی این مجموعه استفاده نمائید.

نصب توری مرغی با روش های مختلف

اکثر کارگروه های مجرب قادر به ارائه خدمات نصب توری مرغی با طناب می باشند. البته اجرای این روش نیاز به تهیۀ ابزارآلات و تجهیزات ایمنی دارد که نصاب باید پیش از انجام کار، آنها را در اختیار داشته باشد. البته به حجم کار نیز بستگی دارد. توری مرغی فلزی و پلاستیکی از جمله انواع توری مرغی رایج در بازار به شمار می روند که جهت محصور نمودن محیطی مشخص در نمای داخلی و خارجی ساختمان می توان از آنها استفاده نمود. هر کدام از آنها دارای ویژگی های متفاوتی نسبت به یکدیگر می باشند و تأثیر مستقیم بر روی طول عمر آنها دارد.

برای مثال متناسب با فضای باز، نصب توری مرغی فلزی با روکش آلومینیوم که دارای خاصیت ضد زنگ هستند، بهترین راهکار محسوب می شود. چرا که این نوع فنس در برابر شرایط محیطی مقاومت بالایی دارد ولی نسبت به جنس پلاستیکی گران تر است. البته متناسب با دوام بالای آن، بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. جهت نصب توری مرغی با طناب نیاز به یک سری ابزارآلات معمولی همچون امبردست، پیچ گوشتی، چکش، رولپلاک، پیچ، طناب ایمنی، توری و پیچ بندی است. از این رو امکان اجرای نصب توری مرغی با طناب راپل به راحتی و در مدت زمان کوتاهی قابل انجام می باشد.

جهت بررسی محیط و محاسبۀ هزینۀ  خدمات شستشوی آجر نما و نصب توری مرغی می توانید با کارشناسان فنی گروه ساختمانی نماروز تماس حاصل فرمائید تا هماهنگی های اولیه صورت گیرد.

 

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 366
نمایش همه
علاقه مندی ها ()