ویدئو پروژکتور جیبی حاصل فناوری جدید است که با بهره گیری از ابزارآلات پیشرفته توانسته اند بر قابلیت های این دستگاه افزوده و امکان ارتباط بی سیم را با دستگاه های منبع دیجیتالی فراهم نموده اند. دستگاه پروژکتور مصارف گسترده ای دارد و می توان از آن در محیط های مختلف جهت پخش تصاویر دو بعدی و سه بعدی استفاده نمود.

در ابتدا به دلیل ابعاد بزرگی که دستگاه های دیتا پروژکتور داشتند، جابجایی دستگاه برای افراد راحت نبود ولی پیشرفت فناوری شرایط را برای ساخت ویدئو پروژکتور جیبی با امکانات جدید فراهم نموده است. فروش ویدئو پروژکتور جیبی از طریق سایت در انواع جدید انجام می گیرد. 

نیزار کالا با تلاش فراوان توانسته محصولاتی با کیفیت تولید و به بازار عرضه نمایند. ویدئو پروژکتور پرتابل اندرویدی در لیست محصولات جدید این مجموعه قرار دارد. با استفاده از امکانات پیشرفته توانسته اند محصولاتی با قابلیت های کاربردی ساخته و به بازار عرضه نمایند.

کاربرد دستگاه های ویدئو پروژکتور جیبی مدرن

دو فناوری کلی جهت ساخت دستگاه های ویدئو پروژکتور جیبی و معمولی در نظر گرفته شده است که می توان به صفحه نمایش کریستال مایع (LCD) و صفحه پردازش نور دیجیتال (DLP) اشاره نمود. هر کدام از آنها دارای یک سری ویژگی های منحصربفرد هستند که نقش اساسی بر روی کیفیت نمایشگر خواهد داشت. معمولاً صفحه نمایشگر کریستال مایع به دو صورت مایع و جامد است که در ساخت مانیتور، لپ تاپ، تلویزیون و دستگاه های بازی ویدئویی می توان مشاهده نمود. پنل صفحه نمایش LCD نازک تر از فناوری CRT است.

در حالی که پرده نمایشگر نور دیجیتال بسیار پیشرفته است و در قسمت جلو و یا عقب ویدئو پروژکتور مورد استفاده قرار گرفته می شود. کاربرد این نوع پروژکتور را می توان در سازمان ها، محیط های آموزشی و غیره مشاهده نمود. مجموعۀ نیزار کالا امیدوار است که مطالب مهمی که بدان اشاره نمودیم برای شما مفید واقع شده باشد و شناخت شما نسبت به دستگاه های ویدئو پروژکتور جیبی و کاربرد آنها افزایش پیدا می کند.

برای سفارش اینترنتی خرید مینی ویدئو پروژکتور با قابلیت وای فای می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی نیزار کالا اقدام نمائید. جهت هماهنگی بیشتر می توانید با واحد فروش تماس حاصل فرمائید.

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 362
نمایش همه
علاقه مندی ها ()