اولین نسخۀ ویدئو پروژکتور در سال 1897 توسط فرانسیس جنکینز ساخته شده و در ابتدا تصاویر به هم چسبیده با سرعت حدود 1.24 ثانیه نمایش داده می شد ولی هر چه تکنولوژی ساخت دستگاه های دیجیتالی ارتقاء پیدا می کرد، بر فناوری ساخت دستگاه های ویدئو پروژکتور افزوده شد و توانستند از لامپ و لنز با کیفیت تری استفاده نمایند و بدین وسیله بتوانند سطح کیفیت تصاویر را ارتقاء ببخشند. از گذشته تا کنون از این دستگاه جهت نمایش داده های متنی، تصویری و صوتی استفاده می شود. با  خرید ویدئو پروژکتور به راحتی می توان فضای منزل را به سینمای خانگی تبدیل نمود و یک دورهمی لذت بخش و به یاد ماندنی برای خود، اعضای خانواده و دوستان فراهم آورید.

مجموعۀ نیزار کالا از اولین سازندگان دستگاه های ویدئو پروژکتور در سراسر کشور شناخته می شود. فناوری ساخت دستگاه های پروژکتور نسبت به گذشته تغییرات چشم گیری نموده است. به طبع آن ابعاد دستگاه کاهش پیدا کرده است و امکان جابجایی ویدئو پروژکتور را تسهیل نموده اند.

انواع تکنولوژی ویدئو پروژکتور

جهت ساخت ویدئو پروژکتور از فناوری تصویر LCD و یا فناوری تصویر DLP استفاده می شود. هر کدام از آنها دارای یک سری ویژگی های متفاوت از یکدیگر هستند و افراد با مد نظر قرار دادن، این دستگاه را تهیه می نمایند.

از ویژگی های مهمی که به نسل جدید دستگاه های ویدئو پروژکتور افزوده اند می توان به امکان اتصال به شبکه، تنوع مدل، قابلیت پخش تصاویر 3D، تجهیز نموده دستگاه به کلیۀ پورت های آنالوگ و دیجیتال، داشتن درگان LAN، ارتقاء سطح روزولوشن از SVGA تا محدودۀ HD , UXGA است که امکان پخش تصاویر با کیفیت فول اچ دی را بر روی پرده نمایشگر میسر می سازد. از دیگر ویژگی های شاخص نسخه های پیشرفتۀ ویدئو پروژکتور می توان به پرتابل بودن آنها اشاره نمود.

در حال حاضر توسط فروشگاه اینترنتی نیزار کالا، امکان خرید ویدئو پروژکتور وای فای دار برای عموم مشتریان فراهم می باشد.

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 346
نمایش همه
علاقه مندی ها ()