رادیولوژی دندان حاصل استفاده از تکنولوژی اشعه ایکس است. ناحیه دهان و دندان دارای زوایای نهفته است و دندانپزشک نمی تواند تشخیص مناسبی نسبت وضعیت مشکل فرد داشته باشد. از این رو دندانپزشک متناسب با مشکلی که بیمار به مطب مراجعه می کند، روش مناسب رادیولوژی دندان داخل دهانی و یا خارج دهانی را برای شخص تجویز می کند. با اجرای رادیولوژی دندان می توان به پوسیدگی های نهفتۀ میان دندان ها، وجود کیست و یا غده، گسترش آبسه دندان، وضعیت رشد دندان ها، آبسه دندان، وضعیت قرارگیری ریشه های دندان، وضعیت مراحل درمان بیماری فرد پی برد. برای دریافت خدمات رادیولوژی دندان به سایت این مرکز معتبر مراجعه فرمایید. 

چند سال از فعالیت مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل می گذرد و این مجموعه مجهز به دستگاه های پیشرفته در حوزۀ رادیولوژی دندان می باشند. افرادی که نیازمند به تهیۀ تصویربرداری دندان هستند، می توانند به صورت تلفنی و یا اینترنتی نزدیک ترین نوبت را رزرو نموده و سپس در موعد مقرر به مرکز رادیولوژی مراجعه نمایند و بدین وسیله معطل نمی شوند.

همانطور که در ابتدا بدان اشاره نمودیم، روش های متعددی جهت انجام رادیولوژی دندان وجود دارد که در دو دسته بندی اصلی رادیولوژی داخل دهانی همچون رادیوگرافی بایت وینگ، پری اپیکال و اکلوزال و رادیولوژی خارج دهانی همانند رادیولوژی دندان CBCT، رادیولوژی دندان سفالومتری و رادیولوژی OPG اشاره نمود.

افرادی که قصد انجام رادیولوژی دندان دارند، توصیه می کنیم اجسام فلزی در قسمت سر و گردن از جمله گوشواره، گردنبند، گیره سر و ... نداشته باشند. هنگام رادیولوژی دندان کودکان نیاز به دقت بیشتری است که توسط اپراتور در نظر گرفته می شود. باید در نظر داشته باشید که اجرای رادیولوژی دندان در دوران بارداری باید تحت نظارت متخصص انجام گیرد چون نیاز است که فرد مجهز به لباس ضد اشعه باشد. خدمات سی تی اسکن دندان توسط این مرکز با بهترین کیفیت انجام می گیرد. 

برای انجام پیشرفته ترین روش های رادیولوژی دندان می توانید به مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل مراجعه نمائید.

مرکز رادیولوژی تخصصی دندان، فک و صورت دکتر نکیسا ایل 

 تلفن: 9-22094378 021

آدرس: سعادت آباد، خیابان سرو غربی، بین میدان کاج و میدان شهرداری، تقاطع خیابان مروارید، ساختمان مروارید، طبقه دوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 467
نمایش همه
علاقه مندی ها ()