تابلو فنگ شویی بر اساس نمادهای مختلف اجرا می شود. فنگ شویی ارتباط مستقیم با حال و هوای درونی اشخاص دارد. در همین راستا متناسب با حس و حالی که افراد مختلف می توانند داشته باشند از نمادهای متفاوتی در طراحی و ساخت تابلوهای فنگ شویی استفاده می نمایند. البته متناسب با مناطق مختلف از المان های متفاوت بهره گرفته می شود و نقش اساسی بر روی روحیات اشخاص خواهد داشت.

فروشگاه دکور آفیس به صورت تخصصی در زمینۀ فروش تجهیزات دکوراسیون داخلی همچون فروش تابلو فنگ شویی ، تابلو دکوراتیو، تابلو تزئینی، تابلو مذهبی و ... فعالیت دارند و متناسب با هر سلیقه ای قادر به عرضۀ محصولات دکوراتیو با قیمت مناسب می باشند.

مهمترین نکات خرید تابلو فنگ شویی

نکتۀ مهم که هنگام خرید تابلو فنگ شویی باید مد نظر قرار دهید، اطلاع داشتن از مفهوم نمادهای فنگ شویی می باشد. هنگامی که از آن در محیط های مختلف استفاده می نمائید، انرژی بصری خود را حفظ نماید. در واقع در محیط آرام و خلوت نصب تابلو فنگ شویی گل، آینه، پروانه، ماهی و مواردی از این قبیل می تواند بسیار اثربخش باشد.

به عنوان مثال نصب تابلو فنگ شویی با نما بامبو برای عموم افراد بسیار دوست داشتنی می باشد. البته بامبو از جمله گیاهان معروف در علم فنگ شویی به شمار می رود و افرادی که فضای کافی برای نگهداری این نوع گیاه ندارند، می توانند از مزایای تابلوهای فنگ شویی با طرح بامبو استفاده نمائید.

امروزه انواع تابلو فنگ شویی با تصاویر مختلف طراحی می شوند و به صورت یک تکه ای و یا چند تکه ای در نمای قسمت های مختلف دکوراسیون داخلی ساختمان بر روی دیوار قرار می گیرند و می توانند حال و هوای متفاوت در فضای دکوراسیون بوجود آورند.

جهت خرید تابلو در انواع فنگ شویی در طرح های متنوع و جذاب می توانید به وب سایت فروشگاه اینترنتی دکور آفیس مراجعه نمائید.

فروشگاه دکور آفیس 

ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18 و پنجشنبه 9 الی 14

تلفن: 44822331 & 44800245 – 021

تلگرام و واتساپ: 09104962527

آدرس: ابتدای جنت آباد شمالی نبش کوچه بهارستان سوم پلاک 1 واحد 4

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 390
نمایش همه
علاقه مندی ها ()