تابلو یکی از وسایلی است که بر روی نمای دیوار نصب می شود. جهت خرید تابلو موارد متعددی باید در نظر گرفته شود که می توان به سایز تابلو، طرح و جنس آن اشاره نمود. متناسب با فضای دکوراسیون های مختلف، به سهولت می توانید تابلوی مورد پسند خود را تهیه نمائید. انتخاب تابلوی زیبا می تواند تغییرات قابل توجهی بر روی محیط داشته باشد و به نوعی تأثیر مستقیم بر روی ارزش فضا داشته باشد. به عنوان مثال تابلو فرش ابریشم زیبایی خاص و فوق العاده ای به دکوراسیون می بخشد و حالت لوکس و لاکچری به محیط می بخشد.

فروشگاه دکور آفیس به صورت حرفه ای در زمینۀ فروش لوازم خانگی مانند فروش تابلو فعالیت می کند. این مجموعۀ معتبر به منظور تکمیل محصولات فروشگاه، توانسته شرایط مناسبی برای خرید تابلو در سبک های مدرن و کلاسیک با قیمت مناسب را برای مشتریان فراهم نموده اند.

خرید تابلو کودک

با توجه به اینکه تنوع تابلوهایی که جهت تزئین نمای دکوراسیون سالن پذیرایی و قسمت های مختلف ساختمان مورد استفاده قرار گرفته شوند، بسیار است. در حال حاضر سبک طراحی تابلوهای تزئینی تغییرات چشمگیری نموده است و در همین راستا شاهد فروش انواع تابلو کودک در طرح های متنوع و جذاب برای کودکان می باشیم.

انتخاب تابلو طرح کودک از جمله دغدغه های والدین است که قصد تزئین نمای دکوراسیون اتاق فرزندان خود را دارند. امروزه خلاقیت در طراحی تابلوی کودکان را با رنگبندی های متنوع و جذاب می توان مشاهده نمود. نصب تابلو نقاشی با طرح شخصیت های انیمیشن کودکانه، برای بچه ها بسیار جذاب است و می توان متناسب با جنسیت کودکان، تابلویی مناسب تهیه نمائید.

به طور کلی تهیۀ تابلو نسبت به گذشته تغییرات قابل توجهی نموده است و متناسب با هر فضایی به راحتی می توان تابلو هنری جذاب، زیبا و چشمگیری را در ابعاد مختلف تهیه نمائید.

برای سفارش خرید تابلو فنگ شویی ارزان و لوکس در طرح های متنوع و جذاب به صورت اینترنتی می توانید به فروشگاه اینترنتی دکور آفیس مراجعه نمائید.

فروشگاه دکور آفیس 

ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18 و پنجشنبه 9 الی 14

تلفن: 44822331 & 44800245 – 021

تلگرام و واتساپ: 09104962527

آدرس: ابتدای جنت آباد شمالی نبش کوچه بهارستان سوم پلاک 1 واحد 4

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 371
نمایش همه
علاقه مندی ها ()