پلاستیک استرچ با عنوان فیلم استرچ نیز شناخته می شود و به رنگ شفاف و به صورت رولی در ابعاد صنعتی و خانگی تولید می شود. فروش استرچ پالت بند با کیفیت بیشترین خریدار را از سوی صنایع تولید محصولات چوبی، ساخت مبلمان چوبی، تولید لوازم و تجهیزات صنعتی، منسوجات، صنایع مواد غذایی، محصولات آرایشی و بهداشتی و ... دارد. بدیهی است به دلیل ویژگی مهم و قابل توجه فیلم استرچ می باشد چون دارای قابلیت چسبندگی بالا می باشند. جهت تولید پلاستیک استرچ از مواد پلی اتیلن استفاده می شود چون مقاومت بالایی در برابر پاره شدن دارد و اینکه به دلیل استحکام بالا، به راحتی می توان چندین بار دور کالاها پیچاند. فروش استرچ پالت بند با ضخامت چند لایه ای انجام می گیرد.

شرکت باران پلاست در زمینۀ فروش استرچ پالت بند همچنان به فعالیت خود ادامه می دهد. در واقع این مجموعه به عنوان تولید کنندۀ محصولات پلاستیکی،فیلم استرچ و با کیفیتی تولید می نماید. بدین وسیله بتوانند نیاز بازار را نسبت به پلاستیک های صنعتی برآورده نمایند.

فروش استرچ پالت بند با قیمت ارزان

همانطور که می دانید، بسیاری از محصولاتی که تولید می شوند، جهت نگهداری از آنها در برابر خط و خش، نفوذ رطوبت، گرد و غبار و مواردی از این قبیل نیاز به محافظت دارند. بدون شک پلاستیک می تواند گزینۀ مناسبی برای نگهداری اقلام در برابر آسیب های حین حمل و نقل آنها باشد. استقبال صنایع مختلف نسبت به فروش استرچ پالت بند، سرعت بخشیدن به پروسۀ بسته بندی، جابجایی و فروش محصولات یک مجموعه می باشد.

فروش استرچ پالت بند با خاصیت کشسانی بالا بین 300 الی 600 درصد، امکان بسته بندی آسان و مکانیزۀ محصولات چیده شده بر روی پالت را فراهم می سازد. در این صورت نیاز به صرف هزینه های مازاد برای استفاده از نیروی انسانی مجزا نیست. فروش عمده نایلون حبابدار توسط باران پلاست با بهترین کیفیت انجام می گیرد.

برای سفارش فیلم استرچ پالت بند در ابعاد استاندارد و یا سفارشی می توانید با واحد فروش شرکت باران پلاست تماس بگیرید.

باران پلاست 

آدرس : تهران بزرگراه ایت الله سعیدی بعد از چهاردانگه شهرک گلدسته خ بهار کوی عدل پ 4
 
تلفن های تماس: 02155291070 - 02155291071
 
تلفن همراه: 09127009600
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 381
نمایش همه
علاقه مندی ها ()