تابلو یکی از وسایل پرکاربرد در نمای دکوراسیون محسوب می شود چون حاصل یک اثر هنری است که توسط افراد هنرمند و خلاق ثبت شده است. با گذشت زمان تنوع طرح و سبک ساخت تابلوهای تزئینی تغییرات اساسی نموده است. تنها شرایط برای خرید تابلو نقاشی نیست بلکه متناسب با هر سبک طراحی دکوراسیون منزل، به سهولت می توان تابلو مدرن و کلاسیک در ابعاد و طرح های متنوع با قیمت ارزان تهیه نمود. جهت خرید تابلو نیاز نیست که سخت گیر باشید و تنها در نظر گرفته یک سری نکات مهم به شما کمک می کند که راحت تر بتوانید متناسب با فضایی که قصد تزئین آنجا را دارید، تابلوی مناسبی را تهیه نمائید.

چند سال از خدمات فروشگاه دکور آفیس در حوزۀ تهیه و توزیع تجهیزات دکوراسیون داخلی می گذرد و طی سال ها فعالیت متوالی توانسته اند بر تنوع محصولات فروشگاه افزوده و شرایط را برای خرید انواع تابلو مدرن و کلاسیک در دسته بندی های متفاوت برای مشتریان مهیا سازند.

نقش تابلو در تزئین نمای دکوراسیون

جهت انتخاب تابلو برای تزئین دکوراسیون، در نظر گرفتن سبک چیدمان و نوع وسایلی که در محیط قرار گرفته شده است، به نوبۀ خود بر روی خرید تابلو تزئینی تأثیرگذار خواهد بود.

به سهولت می توانید با نصب تابلویی زیبا بر روی قسمتی از نمای داخلی سالن پذیرایی می توانید جلوه ای خاص و فوق العاده به آنجا ببخشید. انتخاب تابلو مناسب می تواند همراه با خود آسودگی و آرامش خاطر به ارمغان آورد. در نتیجۀ این موضوع مهم، اکثر افراد تمایل دارند جهت تزئین محیط قسمت های مختلف منزل و یا محیط اداری و تجاری از زیبایی تصاویر تابلوهای یک تکه و یا چند تکه ای استفاده نمایند.

قیمت خرید تابلو مانند خرید تابلو مشاغل بر اساس ابعاد، سبک طراحی و نوع موادی که در ساخت آن مورد استفاده قرار گرفته است، تعیین می شود. توسط فروشگاه اینترنتی دکور آفیس امکان خرید انواع تابلو ارزان و گران در طرح های زیبا و جذاب برای کلیۀ مشتریان در سراسر کشور فراهم می باشد.

 فروشگاه دکورآفیس

تماس، تلگرام، واتساپ: 09104962527

تلفن:  44822331 & 44800245-021

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 363
نمایش همه
علاقه مندی ها ()