تا کنون در سطح بازار کاربرد کیسه های پارچه ای را در ابعاد مختلف مشاهده نموده اید که جهت جابجایی وسایل از آنها استفاده می نمایند. داشتن استحکام بالا و تنوع رنگبندی و طرح از جمله مواردی هستند که موجب افزایش کاربرد این نوع کیسه ها در سطح بازار می شود. راه اندازی مراکز  خدمات چاپ ساک پارچه ای  به منظور تجاری سازی این محصول در سطح کشور شده اند. لازم به ذکر است که بدانید جنس ساک پارچه ای از پارچه های سوزنی می باشد که به عنوان پارچه بدون بافت شناخته می شوند و دارای خاصیت ضد آب بوده و مانع از نفوذ رطوبت به کالاهای داخل کیسه می شود. مجموعه هایی که قصد عرضۀ کالا به مشتریان دارند، می توانند از خدمات چاپ ساک پارچه ای با اهداف تبلیغاتی بهره مند گردند.

برای سفارش چاپ ساک پارچه ای می توانید با واحد چاپ شرکت پارچینه تماس حاصل فرمائید. طرح مورد نظر خود را ارسال نموده تا هماهنگی های لازم در خصوص چاپ بر روی کیسه های سوزنی اجرایی شود.

چاپ ساک پارچه ای با نازل ترین قیمت

قیمت چاپ ساک پارچه ای به عوامل متعددی وابسته است که می توان به تعداد رنگ، طرح و سایز اشاره نمود. امروزه کاربرد گستردۀ صنعت چاپ بر روی پارچه های اسپان باند را در امور بسته بندی و تبلیغات در حوزه های مختلف می توان مشاهده نمود. جنس این نوع پارچه ها به دلیل بافتی که دارد سبک بوده و گزینۀ مناسبی برای بسته بندی و حمل و نقل لوازم مختلف محسوب می شود. فروش ساک پارچه ای توسط این مجموعه با قیمت ارزان انجام دهید.

استفاده از فناوری پیشرفته و دستگاه های چاپ دیجیتال که دارای قابلیت چاپ بر روی پارچه هستند، موجب شده تا از کیسه های پارچه ای همانند تراکت تبلیغاتی استفاده نمایند. چاپ ساک پارچه ای توانسته تحولی بزرگ در حوزۀ تبلیغات بوجود آورد و گروه تولیدی پارچینه نیز در این امر مشارکت فراوانی داشته است.

پارچینه 

آدرس فروشگاه: بازار تهران - خیابان پانزده خرداد - پله های نوروز خان - پلاک 88

آدرس کارخانه: شهریار - روستای بکه -خیابان قلعه نو

ایمیل: info@parchine-co.com

شماره همراه: 09123666606 - 09123666676

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 347
نمایش همه
علاقه مندی ها ()