کیسه پارچه ای به عنوان یکی از محصولات شناخته شده در بازار به شمار می رود چون کاربرد گسترده ای دارد. به طور کلی استقبال از کاربرد پارچه های اسپان باند در امور مختلف صورت گرفته است چون این نوع پارچه مقاومت بالایی در پارگی، نفوذ رطوبت و گرد و خاک دارد و به همین دلیل از آن برای تولید کیسه پارچه ای استفاده می کنند. یکی از ویژگی های بارزی که می توان برای این محصول می توان بیان کرد، داشتن طول عمر بالا و در مدت زمان کوتاهی در طبیعت تجزیه می شود و دارای قابلیت بازیافت و استفادۀ مجدد از این محصول می باشد. از این رو صنایع مختلف جهت بسته بندی و یا تحویل محصولات به مشتریان اقدام به خرید کیسه پارچه ای می نمایند.

جهت تهیۀ کیسه پارچه ای در رنگبندی های جذاب می توانید با واحد فروش شرکت پارچینه تماس حاصل فرمائید. پارچینه مجهز به دستگاه های کاملاً پیشرفته است که توانسته اند موفق به تولید پارچۀ سوزنی در رنگبندی های مختلف گردند.

عوامل تعیین کننده بر قیمت کیسه پارچه ای

نکات متعددی در خصوص صنعت تولید کیسه های پارچه ای وجود دارد که می توان به طرح، ابعاد، ضخامت و کیفیت چاپ آن اشاره نمود. در حال حاضر امکان تهیۀ کیسه پارچه ای در طرح و رنگبندی های مختلف برای صنایع مختلف فراهم می باشد که ارتباط مستقیم با قیمت و نوع کالایی که قصد بسته بندی آن را دارند.

قیمت کیسه پارچه ای بر پایۀ عواملی همچون ابعاد، طرح، طیف رنگی و خدمات چاپ بستگی دارد. با توجه به اینکه روزانه اکثر افراد، خریدهای فراوانی را انجام می دهند، استفاده نایلون های پلاستیکی بر روی طبیعت اثرات جبران ناپذیری خواهد داشت چون مدت زمان زیادی نیاز دارد که پلاستیک در طبیعت تجزیه شود. در همین راستا کاربرد کیسه پارچه ای مورد استقبال عموم قرار گرفته است و توانسته اند جایگزین نایلون نموده اند.

جهت تهیۀ انواع کیسه پارچه ای و دریافت خدمات چاپ ساک پارچه ای می توانید از طریق گروه تولیدی پارچینه اقدام نمائید.

پارچینه 

آدرس فروشگاه: بازار تهران - خیابان پانزده خرداد - پله های نوروز خان - پلاک 88

آدرس کارخانه: شهریار - روستای بکه -خیابان قلعه نو

ایمیل: info@parchine-co.com

شماره همراه: 09123666606 - 09123666676

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 331
نمایش همه
علاقه مندی ها ()