دستکش کار یکی از انواع دستکش های مورد استفاده در محیط های کاری برای کاهش خطرات است. با استفاده از دستکش کار می توان محیطی عاری از خطر را به وجود آورد و از بروز سوانح جلوگیری کرد.

استاندارد های لازم برای دستکش ایمنی

دستکش های ایمنی در تنوع بالا توسط تولید کنندگان به تولید رسیده که این دستکش ها باید دارای مشخصات فنی و کیفی مورد نظر باشد و تمامی استانداردهای لازم در ساخت آنها در نظر گرفته شده باشد. خرید دستکش کار را از سایت رادین ایمن با قیمت ارزان انجام دهید.

در ادامه به برخی از نکات مهم و استاندارد های لازم درباره دستکش کار می پردازیم:

دستکش کار مناسب باید در برابر ضربات، مقاومت بالایی را در خود داشته باشد نشان دهد و استحکام لازم را داشته باشد. بنابراین این دستکش می‌تواند از دستان محافظت بسیار مناسبی را انجام دهند یک دستکش ایمنی استاندارد باید به راحتی پوشیده شده و در هنگام کار کردن نیز از آن به آسانی استفاده کرد و در واقع مانعی در برابر کار کردن نبوده و مشکلی را برای ما به وجود نیاورد.دستکش ایمنی مناسب باید مقاومت بالایی در حرارت های بالا و پایین داشته باشند.یک دستکش ایمنی مناسب باید در برابر جریان برق عایق خوبی باشد.یکی از مزایای بسیار مهم دستکش کار ضربه گیر بودن آن می باشد که بتواند ارتعاشات ناشی از کار کردن با لوازم را به کمترین میزان برساند.یک دستکش کار مناسب باید انعطاف پذیری بالایی داشته باشد تا بتوان به راحتی از آن استفاده کرد همچنین سبک بودن و خوش دست بودن دستکش بسیار مهم می باشد. برای اطلاع از قیمت فروش تجهیزات ایمنی به سایت رادین ایمن مراجعه فرمایید.

قیمت دستکش کار بسیار مهم بوده و اگر می‌خواهید این دستکش ها را با قیمت مناسبی تهیه کنید به سایت رادین ایمن مراجعه فرمایید.

  فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 443

تلفن   :   40669374 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 293
نمایش همه
علاقه مندی ها ()