فروش نایلون حبابدار به منظور بسته بندی محصولات کارخانجات صورت می گیرد. جهت تولید نایلون از مواد اولیۀ درجه یک پلیمری بهره گرفته می شود که می توانند با استفاده از آنها انواع نایلون حبابدار مرغوب را در سایزهای مختلف تولید نموده و به بازار عرضه نمایند. تولید کنندگان لفاف های بسته بندی، نایلون های حبابدار را به صورت دو بعدی و سه بعدی تولید می نمایند. به طور کلی برای بسته بندی اکثر محصولات در صنایع مختلف، می توان از مزایای پلاستیک حبابدار استفاده نمود و در ادامۀ مقاله بیشتر در مورد آنها می پردازیم. 

مجموعۀ حباب پدیده از جمله مراکز تولید کننده و فروشنده نایلون های حبابدار در تهران فعالیت خود را آغاز نموده است و همواره آمادۀ پاسخگویی به سفارشات مشتریان در سراسر کشور می باشند. فروش نایلون حبابدار ارزان به صورت رولی و کیسه ای در ابعاد استاندارد و تعریف شده صورت می گیرد. البته امکان خرید نایلون حبابدار را با ابعاد سفارشی برای مشتریان در صنایع مختلف فراهم نموده است.

فروش نایلون حبابدار ضربه گیر کیسه ای

فروش نایلون حبابدار ضربه گیری کیسه ای به منظور بسته بندی قطعات الکترونیکی، ظروف چینی و بلورجات، شیرآلات بهداشتی، انواع شیرآلات صنعتی، قاب عکس، لوازم یدکی خودرو و ... صورت می گیرد. بدین ترتیب شرکت ها متناسب با ابعاد محصولات، به سهولت می توانند نایلون های حبابدار کیسه ای را در ابعاد مختلف تهیه نموده و بدین وسیله کالاها را از ضربه و آسیب های جدی ایمن نگه دارند. فروش نایلون حبابدار سه بعدی با عنوان کیسه حبابدار معکب شناخته می شود و امکان استفاده از آن در امور بسته بندی محصولات منظم و مکعب شکل فراهم است. کاربرد عمدۀ پلاستیک حبابدار سه بعدی را می توان در امور بسته بندی محصولاتی همچون لوازم خانگی، دستگاه ها صنعتی و پزشکی، چیلر، کمپرسورهای هوا، لوازم چوبی و ... بهره گرفته می شود.

جهت اطلاع از آخرین قیمت نایلون های حبابدار توسط تولید کننده نایلون حبابدار می توانید با دفتر فروش مجموعۀ حباب پدیده تماس حاصل فرمائید.

 شرکت حباب پدیده 

شماره دفتر :  55753091-021 –  همراه : 20351480912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 338
نمایش همه
علاقه مندی ها ()