سبک طراحی صندلی چوبی بسیار متنوع است و از گذشته های دور تا کنون، همچنان شاهد فروش صندلی راک در لیست لوازم چوبی خانگی می باشیم. افراد زیادی علاقه مند به داشتن صندلی گهواره ای هستند چون نشستن بر روی آنها، حس راحتی و آسودگی خاطر خاصی می دهد. طراحی صندلی راک در دو دسته بندی بزرگسال و کودک صورت می گیرد. بدین ترتیب افرادی که خواستار تهیۀ این نوع صندلی هستند، می توانند برای خود و یا فرزندان، صندلی راک مناسب تهیه نمایند.

فروشگاه بهسازان چوب به دلیل نوع فعالیتی که در حوزۀ تولید و پخش لوازم چوبی خانگی و اداری انجام می دهد، در لیست محصولات صندلی چوبی، انواع صندلی راک کلاسیک و مدرن را برای مشتریان فراهم نموده اند.

سفارش صندلی راک مدرن ارزان

سبک طراحی صندلی راک نیز با گذشت زمان تغییر یافته است که البته امکان خرید صندلی راک کلاسیک قدیمی برای علاقه مندان فراهم می باشد. در عین حال طراحان صندلی های راحتی گهواره ای توانسته اند با بهره گیری از متریال پارچه، صندلی راک یا همان صندلی ننو را در طرح های جدید متفاوت از مدل های قدیمی طراحی و عرضه نمایند.

صندلی راک مکانیزم پاف دار سبک جدیدی از این نوع صندلی است که مجهز به یک میز و یا پاف پیوسته به صندلی می باشد. به نوعی امکان قرار دادن پاها را بر روی پاف و یا قرار دادن وسایل اضافی که همراه شخص وجود دارد را بر روی آن میسر می سازد.

امروزه خرید صندلی راک مدرن مورد استقبال خیلی از افراد قرار گرفته است چون راحتی بیشتری برای فرد به ارمغان می آورد. البته قیمت صندلی راک پاف دار بیشتر از صندلی راک کلاسیک است. خرید آینه کنسول را از طریق سایت انجام دهید. 

برای مشاهدۀ قیمت لیست صندلی راک می توانید نگاهی محصولات فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب بیاندازید. با مراجعه به این وب سایت فروشگاهی، به سهولت می توانید به صورت آنلاین، صندلی راک ارزان را در پیشنهادات شگفت انگیز خریداری نمائید.

فروشگاه بهسازان چوب

84 00 22 66 021

72 95 13 66 021

464 310 66 021

ساعات کاری پاسخگویی تلفنی فروشگاه اینترنتی:

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

 با شماره "واتس آپ" و یا "تلگرام" زیر با ما در ارتباط باشید.

09127996155

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 363
نمایش همه
علاقه مندی ها ()