مدت زمان زیادی مدیدی است که هر خانه ای مجهز به جاروبرقی می باشد. پس از استفادۀ چند نوبت از جاروبرقی، زمان به خالی نمودن پاکت جاروبرقی و یا تعویض پاکت جاروبرقی است. این مسئله بستگی به سیستم و ساختار اولیۀ جاروبرقی دارد که از همان ابتدا، چه نوع پاکتی را برای جاروبرقی در نظر می گیرند. در همین راستا فروش پاکت جاروبرقی در سایز و مدل های مختلف صورت می گیرد. فیلتر یا همان کیسه جاروبرقی باید به نحوی انتخاب شود که به سیستم موتور جاروبرقی فشار وارد نکند. در واقع حرکت فن موجود در داخل جاروبرقی، تحت فشار بیش از اندازه قرار نگیرد و ذرات به طور مستقیم به داخل پاکت جاروبرقی منتقل گردد.

فروشگاه همتا سال های متوالی است که فعالیت خود را در حوزۀ فروش پارکت آغاز نموده است. این مجموعه با امکاناتی که در اختیار دارد، توانسته شرایط را جهت فروش آنلاین انواع پاکت جاروبرقی در سراسر کشور فراهم سازد.

آخرین قیمت پاکت های جاروبرقی

همانطور که از ابتدا بدان اشاره نمودیم، در حال حاضر امکان خرید پاکت جاروبرقی در دو مدل یکبار مصرف و دائمی وجود دارد. متناسب با مدل جاروبرقی، باید انتخاب کیسه جاروبرقی را در سایزهای مختلف انجام دهید.

هنگام خرید پاکت جاروبرقی، مطالعۀ روی بسته بندی ضرورت دارد. به عبارتی سایز و مدل دریچۀ خروجی کیسه جاروبرقی باید منطبق با مدل پاکت فابریک جاروبرقی طراحی شده باشد.

جهت خرید پاکت جاروبرقی مانند خرید پاکت جاروبرقی ال جی ، جنس پاکت از اهمیت بالایی برخوردار است. توصیه می کنیم به فروشگاه های معتبر مراجعه نموده و کیسۀ مورد نیاز خود را تهیه نمائید.

با مراجعه به سایت فروشگاه اینترنتی همتا، به سهولت می توانید پاکت جاروبرقی بوش ارگوماکس، پاکت جاروبرقی بوش زیمنس، پاکت جاروبرقی ال جی، پاکت جاروبرقی آگ توربو، کیسه جاروبرقی الکترولوکس، برند تفال مانیا، جنرال، ثانی، پارسا، رونتا کلکتو، پاناسونیک و ... را در تعداد و قیمت ارزان به صورت تضمین شده سفارش دهید.

 فروشگاه همتا

آدرس : تهران-میدان انقلاب-خیابان انقلاب خیابان قدس نبش بزرگمهر پلاک7 طبقه اول شمالی 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 373
نمایش همه
علاقه مندی ها ()