تابلو چلنیوم یکی دیگر از انواع تابلو تبلیغاتی است که طرفداران زیادی دارد. اجزای اصلی تابلوهای چلنیوم از ورق های پلکسی گلاس تولید می شود. چند سال اخیر به وفور می توان اجرا و نصب انواع تابلو چلنیوم را در قسمت سر درب مغازه ها، شرکت ها، هتل، رستوران ها و دیگر امکانات مشاهده نمود. طراحی و اجرای تابلو چلنیوم توسط یک سری افراد حرفه ای انجام می گیرد که تسلط کامل نسبت به آن اشاره نمود. ساخت تابلو چلنیوم نیاز به ابزارآلات مخصوص و ظرافت کاری فراوان دارد. تابلوسازی چلنیوم از دسته بندی تابلوسازی های حروف برجسته به شمار می رود.

گروه تابلوسازی رسام از دیگر مراکز تابلوسازی تبلیغاتی فعالیت می کند. این مجموعه با امکانات پیشرفته ای که در اختیار دارند، به سهولت می توانند طراحی و ساخت تابلو چلنیوم را با متریال مختلف انجام دهند.

مزایای ساخت تابلو چلنیوم

لایۀ رویۀ تابلوی چلنیوم از جنس پلکسی گلاس ساخته می شود. این در صورتی است که جهت ساخت زیرسازی تابلو چلنیوم از اس ام دی های نوری استفاده می شود. به عبارتی از پلاستیک فشرده pvc برای ساخت این قسمت بهره گرفته می شود. این نوع تابلو از جمله تابلوهای مقاوم است که در برابر شرایط محیطی مختلف از استحکام بالایی برخوردار است.

همانطور که از ابتدای پست بدان اشاره نمودیم، ساخت حروف برجسته در طراحی تابلو چلنیوم ، چشم هر بیننده ای را به خود جذب می کند. در واقع عموم افراد در سطح شهر وقتی از مقابل ساختمان هایی که مجهز به تابلوی تبلیغاتی چلنیوم هستند، ناخودآگاه نوشته های تابلو، نظر آنها را به خود جلب می کند.

قیمت ساخت تابلو چلنیوم به طرح، کیفیت نوع متریال به کار رفته و سایز آن بستگی دارد. پروسۀ برش و چیدمان قطعات توسط حروف سازان چلنیوم انجام می گیرد و سپس بر روی لایه ای از جنس پلکسی مونتاز می شوند.

برای سفارش ساخت تابلو مغازه و تابلو چلنیوم ارزان با طرح لولکس، زیبا و جذاب می توانید از تخصص گروه تابلوسازی رسام بهره مند گردید.

گروه تابلوسازی رسام 

تلفن مشـاوره و سفارش آنلاین:

09123128952
تلگرام گروه تابلوسازی رسـام:

09355893616
ایمیـــــــل:  info@tablonama.com

آدرس:  گلبرگ غربی ، بعد از اتوبان امام علی پلاک 290

آدرس کارگاه: میدان امام حسین خیابان انقلاب بعد از آتشنشانی کوچه سعیدی پلاک 4

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 350
نمایش همه
علاقه مندی ها ()