اتصالات استنلس استیل نوعی از اتصالاتی هستند که از استیل ضد زنگ به وجود آمده و برای لوله کشی ها مورد استفاده قرار می گیرد انتقال و جابجایی موادی مانند گاز، آب گرم، نفت، مواد شیمیایی و غیره با استفاده از اتصالات استنلس استیل امکان پذیر میباشد همچنین در بخش سیستم خطوط آب صنعتی و فاضلاب از این اتصالات استفاده شده و در بخش های دیگر از قبیل صنایع مختلف از اتصالات استنلس استیل بسیار استفاده می‌شود. خرید اتصالات استنلس استیل را به صورت مطمئن از سایت این شرکت انجام دهید.

فروش انواع اتصالات استنلس استیل با کیفیت بالا

فروش اتصالات استنلس استیل و فروش لوله استیل توسط  تجارت استیل راد با کیفیت بسیار بالایی انجام می گیرند. این اتصالات در گرید های مختلف به فروش رسیده و برای کاربرد های گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد. مرکز تجارت استیل راد یکی از عرضه کنندگان انواع اتصالات استنلس استیل در کشورمان است که قیمت‌گذاری بسیار مناسبی را برای محصولاتش انجام داده و به همین جهت مشتریان با قیمت بسیار مناسب می‌توانند محصولات مورد نظر خود را از این مجموعه معتبر خریداری نمایند.

خرید اینترنتی اتصالات استنلس استیل

فروشگاه‌ های بزرگ در جهت خدمات‌ دهی بهتر به مشتریانشان ، طراحی سایت را انجام داده و خدمات خود را در سطح کشور را گسترش داده‌ اند. مجموعه  تجارت استیل راد نیز فروش گسترده اتصالات استنلس استیل و شیرآلات استنلس استیل را انجام می دهد.

اعتماد به فروشندگان یکی از مهم ترین موارد در خرید اتصالات استنلس استیل بوده که با خرید از مرکز  تجارت استیل راد ، شما با اطمینان کامل می توانید این قطعات را خریداری کنید زیرا این مجموعه سال‌هاست خدمات‌دهی بسیار عالی را به مشتریانش ارائه داده و محصولاتی با کیفیت و ارزان قیمت را به دست آنها رسانده است. شرکت تجارت استیل راد قطعات اصلی را به سراسر کشور ارائه می‌کند.

 شرکت تجارت استیل راد 

آدرس: یوسف آباد، خیابان اسد آبادی، نبش خیابان 18، پلاک 166، طبقه 6، واحد 23

تلفن: 02188710101           خط ویژه: 02186124420

تلفن همراه:  09121399643    -    09121399642  قادری

آدرس: بزرگراه فتح- (جاده قدیم) کیلومتر 4 جنب(پارس قدیر) مجتمع تجارت استیل ایران پلاک 207

خط ویژه: 02166391515

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 385
نمایش همه
علاقه مندی ها ()