گارانتی تردمیل

با توجه به اینکه تردمیل ها وسیله های باشگاهی حساسی هستند، با توجه به هزینه ایی که برای خرید آن می کنید، بهتر است در ابتدا کالایی را خریداری کنید که گارانتی مشخصی داشته باشد که در صورت بروز آسیب های احتمالی خسارات جبران ناپذیری به شما وارد نشود.

صفحه نمایش تردمیل

یکی از موارد مؤثر در  قیمت انواع تردمیل باشگاهی صفحه نمایش مناسب است. با توجه به این موضوع می توان گفت، بهتر است، تردمیل های باشگاهی مجهز به صفحه نمایشی برای نشان دادن ضربان قلب و... باشند.

قابلیت تنظیم شیب تردمیل

تردمیل های باشگاهی برای تأثیر بیشتر بر استقامت و قدرت ورزشکاران بهتر است، به قابلیت تنظیم شیب مجهز باشند که سیستم افزایش شیب در نهایت باعث افزایش سوخت و ساز بدن می شود و تأثیر بیشتری بر کاهش وزن دارد.

قابلیت تنظیم شیب تردمیل نیز یکی از عوامل مهمی است که تأثیر زیادی بر قیمت تردمیل دارد و بهتر است به آن توجه داشته باشید.

تردمیل های چند منظوره

برخی از تردمیل های باشگاهی قابلیت های دیگه ایی نیز دارند. این تردمیل ها به دستگاه های دیگری مانند مسگری و صفحه دراز و نشست نیز تبدیل می شوند، این موضوع نیز مورد مهمی است که تأثیر زیادی در قیمت تردمیل دارد و بهتر است بر اساس نیاز خود آن را تهیه کنید.

قدرت موتور

قدرت و نوع موتور مورد مهمی است که تأثیر زیادی در قیمت تردمیل دارد. با توجه به اینکه موتور مهمترین بخش سازنده تردمیل است و در واقع بدون موتور تردمیل کارکرد خود را از دست می دهد، قدرت موتور موضوع مهمی است که باید به آن توجه کنید.

مقدار تحمل وزن تردمیل

مورد مهمی که در خرید تردمیل باشگاهی باید به آن توجه داشته باشید، قدرت تحمل وزن است. با توجه به اینکه افراد زیادی از تردمیل های باشگاهی استفاده می کنند، باید به این موضوع توجه داشته باشید که در نهایت باعث آسیب های مالی به شما نشود.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 383
نمایش همه
علاقه مندی ها ()