سی بی سی تی دندان یکی دیگر از دستگاه های تصویربرداری دندان می باشد که با استفاده از اشعۀ ایکس، پروسۀ عکس برداری را انجام می دهد. رادیولوژی سی بی سی تی دندان تفاوت جزئی با سی تی اسکن دندان دارد چون تصویربرداری CBCT نوعی عکسبرداری سه بعدی از ناحیۀ دهان می باشد ولی رادیولوژی CTSCAN، تصویربرداری دو بعدی از دندان ها را ثبت می کند. بدین وسیله دندانپزشک متناسب با نیاز بیمار که به مطب مراجعه نموده است، مناسب ترین روش تصویربرداری دندان را به فرد تجویز می کند.

مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل از جمله مراکز مجهز به دستگاه های پیشرفتۀ تصویربرداری دندان می باشد. بدین ترتیب قادر به ارئه  خدمات سی بی سی تی دندان ، سی تی اسکن دندان، پانورامیک یا OPG، بایت وینگ، پری اپیکال، اکلوزال و ... می باشد. این مجموعه بر اساس تعرفه های مشخص، هزینۀ سی بی سی دندان را از مراجعین محترم دریافت می کند.

مرکز رادیولوژی سی بی سی تی دندان

با توجه به افزایش تنوع روش های تصویربرداری دندان، جهت اجرای برخی از رادیولوژی های دندان باید به مراکز پیشرفته رادیولوژی مراجعه نمائید که مجهز به پیشرفته ترین دستگاه های رادیولوژی دندان همچون تصویربرداری سی بی سی تی دندان باشند که قابلیت رادیوگرافی سه بعدی از دندان ها را داشته باشند.

هدف اصلی از ارائه خدمات رادیولوژی سی بی سی تی دندان، تصویربرداری سه بعدی از ناحیه فک و صورت می باشد. با این روش تصویربرداری، به طور کامل از جهات مختلف از ناحیۀ دهان و دندان ها عکسبرداری می شود. دندانپزشک با مشاهدۀ تصویر دندان ها در وضعیت های مختلف، نوع مشکلات ایجاد شده در ناحیۀ دندان را راحت تر می تواند تشخیص دهد.

جهت اجرای انواع رادیولوژی پیشرفته می توانید به مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل مراجعه نمائید. جهت اطلاع از هزینۀ خدمات رادیولوژی دندان و سی بی سی تی دندان می توانید به صورت تلفنی و یا اینترنتی مطلع گردید.

مرکز رادیولوژی تخصصی دندان، فک و صورت دکتر نکیسا ایل 

 تلفن: 9-22094378 021

آدرس: سعادت آباد، خیابان سرو غربی، بین میدان کاج و میدان شهرداری، تقاطع خیابان مروارید، ساختمان مروارید، طبقه دوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 407
نمایش همه
علاقه مندی ها ()