پخش لوازم جانبی موبایل بسیار گسترده می باشد چون شرکت های متعددی تلاش نموده اند که بر تنوع تجهیزات جانبی موبایل بیفزایند. در نتیجۀ این موضوع مهم، می توانید شاهد پخش انواع لوازم جانبی موبایل در سطح جهانی باشید. هدف از تولید و  پخش لوازم جانبی موبایل ، ارتقاء عملکرد گوشی های هوشمند می باشد. به عنوان مثال خرید هدفون، هندزفری بلوتوثی، رینگ لایت دوربین، مونوپاد، قاب گوشی، شیلد صفحۀ تاچ موبایل و ... تنها برخی از لوازم جانبی هستند که از آنها می توان در مواقع مختلف استفاده نمود و کارایی گوشی افزایش پیدا می کند.

بازرگانی 414 دارای سابقۀ طولانی در عرصۀ پخش لوازم جانبی موبایل با برندهای اورجینال می باشد که توانسته فعالیت خود را در تهران آغاز کند و سطح ارائه خدمات خود را در سراسر کشور توسعه ببخشد.

پخش عمده لوازم جانبی موبایل

خوشبختانه تنوع تولید تجهیزات جانبی موبایل افزایش یافته است و این مسئله موجب شده تا لوازم جانبی تقلبی نیز به بازار عرضه شود. از این رو توصیه می کنیم به فروشگاه های معتبر پخش لوازم جانبی موبایل مراجعه نمائید. در این صورت با اطمینان خاطر می توانید هر کدام از لوازم جانبی مورد نیاز گوشی هوشمند خود را با برندهای معتبر جهانی تهیه نمائید.

امروزه تنوع لوازم جانبی موبایل سر به فلک کشیده است و این مسئله تشخیص اورجینال از تقلبی بودن آنها را سخت تر نموده است. اگر قصد خرید عمدۀ لوازم جانبی موبایل را دارید، توصیه می کنیم به مراکز پخش لوازم جانبی موبایل معتبر و با سابقه مراجعه نمائید و به قول معروف دستی توی کار داشته باشند و برندهای معتبر خارجی را به صورت اورجینال به مشتریان ارائه دهند. امروزه نسبت به تهیۀ تجهیزات جانبی موبایل استقبال بیشتری نشان می دهند چون سطح کیفیت و تنوع آنها نسبت به گذشته افزایش پیدا کرده است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید اینترنتی انواع لوازم جانبی موبایل مانند خرید عمده پاوربانک می توانید نگاهی به فروشگاه اینترنتی بازرگانی 414 داشته باشید.

فروشگاه لوازم جانبی موبایل 414

آدرس : تهران خیابان جمهوری تقاطع حافظ پاساژ علاالدین طبقه 4 واحد 414 

ایمیل : info@414co.com

                                                                                               تلفن های فروشگاه:                                                                                                   

               02166762740     02166723936                  

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 344
نمایش همه
علاقه مندی ها ()