نمایندگی باسئوس به عنوان نمایندۀ مستقیم شرکت عرضه کنندۀ کالا قرارداد تنظیم کند و منطبق با قوانین شرکت باسئوس، کلیۀ تجهیزات و محصولات بیسوس را با قیمت مناسب و از پیش تعیین شده به مشتریان عرضه نمایند. عمدتاً مراکز  نمایندگی بیسوس ، کلیۀ تجهیزات و لوازم جانبی موبایل بیسوس را تأمین و عرضه می نماید.

هندزفری بیسوس، شارژر دیواری بیسوس، کاور محافظ، محافط صفحه نمایش بیسوس، شارژر وایرلس، اسپیکر و بلندگو، شارژر فندکی و ... برخی از محصولات برند باسئوس هستند که امکان خرید عمدۀ آنها از طریق مراکز نمایندگی باسئوس با قیمت ارزان برای افراد مهیا می باشد.

بازرگانی 414 سال های متوالی است که فعالیت خود را به عنوان نمایندگی رسمی بیسوس در ایران آغاز نموده است. این مجموعه علاوه بر عرضۀ محصولات اورجینال برند باسئوس، بلکه سطح کیفیت خدمات پس از فروشی که ارائه می دهند نیز در وضعیت عالی قرار دارد.

خدمات نمایندگی محصولات باسئوس

مهمترین خدماتی که انتظار می رود، یک نمایندگی باسئوس به مشتریان خود ارائه دهد، این است که محصولاتی که ارائه می دهند همراه با خدمات پس از فروش و گارانتی شرکت می باشد. به عبارتی در صورت وجود هر گونه ایراد فنی برای محصولات بیسوس خریداری شده، فرد می تواند آنها را از طریق نمایندگی بیسوس که خریداری نموده، آنها را مرجوع و تعویض نماید.

البته کیفیت محصولات باسئوس بسیار بالا می باشد و تنوع زیادی دارد. از این رو توجه داشته باشید، جهت خرید عمدۀ لوازم جانبی بیسوس به مراکز نمایندگی رسمی باسئوس در سطح کشور مراجعه نمائید.

بازرگانی 414 به عنوان یکی از بزرگ ترین  نمایندگی محصولات باسئوس در داخل کشور فعالیت خود را آغاز نموده است. این مجموعه جهت ارائه خدمات به مشتریان علاوه بر منطقۀ تهران، اقدام به راه اندازی فروشگاه اینترنتی 414 نموده است. بدین ترتیب عرضه کنندگان لوازم جانبی موبایل می توانند جهت خرید عمدۀ محصولات بیسوس اورجینال به طور مستقیم از طریق فروشگاه اینترنتی 414 ، سفارش خرید خود را همراه با خدمات گارانتی و پس از فروش مطمئن ثبت نمایند.

فروشگاه لوازم جانبی موبایل 414

آدرس : تهران خیابان جمهوری تقاطع حافظ پاساژ علاالدین طبقه 4 واحد 414 

ایمیل : info@414co.com

                                                                                               تلفن های فروشگاه:                                                                                                   

               02166762740     02166723936                  

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 354
نمایش همه
علاقه مندی ها ()