پاور بانک وسیله ای است که می توان با استفاده از آن دستگاه‌ هایی مانند موبایل ، تبلت و غیره را شارژ نمود. پاوربانک بسیار کوچک بوده و قابلیت حمل و نقل به مسافت های دور را دارد و شما به راحتی میتوانید از پاوربانک برای شارژ تلفن همراه خود استفاده کنید. به منظور  خرید عمده لوازم جانبی موبایل به سایت فروشگاه لوازم جانبی موبایل ۴۱۴ مراجعه کنید و خرید انواع پاوربانک و خرید عمده لوازم جانبی موبایل را با بهترین قیمت انجام دهید.

افرادی که پاوربانک را تهیه می‌کنند به دنبال پاوربانکی هستند که بتوانند بهترین استفاده را از آن داشته باشد و مقدار ظرفیت پاوربانک همواره مدنظر آنها قرار می گیرد.ظرفیت پاوربانک با میلی آمپر ساعت در نظر گرفته می شود که بسیار مهم بوده و به طور مثال افراد انتظار دارند که پاوربانکی با ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپر بتوانند موبایلی با ۵۰۰۰ آمپر را به صورت دوبار کامل شارژ کند. اما با توجه به کیفیت سلولهای باتری و مقاومت مدار و غیره ظرفیت مقداری ،کمتر از ظرفیت واقعی در نظر گرفته خواهد شد و به همین جهت افراد باید ظرفیت پاور بانک را مقداری بالاتر از حد به نظر خود انتظار خود در نظر گیرند. فروش عمده پاوربانک توسط فروشگاه های بزرگی انجام می‌شود که افراد یا فروشگاه‌ های کوچک می توانند از این مراکز خرید عمده لوازم جانبی موبایل را انجام دهند. قطعاً فروشندگان در فروش عمده لوازم جانبی موبایل ، پاور بانک را جزئی از محصولات خود در نظر گرفت می گیرند، به دلیل اینکه این وسیله طرفداران بسیار زیادی دارد و فروش پاوربانک نیز بسیار پر رونق می باشد.

فروش عمده لوازم جانبی موبایل در برند های معتبر

با توجه به الکترونیکی شدن وسیله ها و همینطور گسترش دنیای مجازی ، استفاده از موبایل بسیار افزایش پیدا کرده و افراد همواره با معزل تمام شدن شارژ موبایل روبرو هستند که با استفاده از پاوربانک این مشکل به راحتی حل می شود. خرید عمده لوازم جانبی موبایل در از فروشگاه 414 با قیمت ارزان انجام دهید.

فروشگاه لوازم جانبی موبایل ۴۱۴

آدرس : تهران خیابان جمهوری تقاطع حافظ پاساژ علاالدین طبقه 4 واحد 414 

ایمیل : info@414co.com

                                                                                               تلفن های فروشگاه:                                                                                                   

               02166762740     02166723936                  

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 361
نمایش همه
علاقه مندی ها ()