نایلون استرچ از جمله پوشش های پلاستیکی است که از آن جهت بسته بندی وسایل مختلف استفاده می کنند. جهت تولید نایلون استرچ از مواد اولیۀ پلیمری شیمیایی بهره می گیرند. استفاده از نایلون به عنوان یکی از روش های مرسوم برای بسته بندی وسایل مختلف می باشد. به دلیل استفاده از مواد اولیۀ مرغوب جهت تولید فیلم استرچ، این نوع پلاستیک از کیفیت بالایی برخوردار است و می تواند گزینۀ مناسبی جهت بسته بندی وسایل مختلف باشد. با خرید نایلون استرچ و دستگاه های استرچ بند مخصوص می توان به راحتی در مدت زمان کوتاهی، حجم زیادی از کالاها را بسته بندی نمود.

برای سفارش نایلون استرچ، می توانید با واحد فروش دریا پلاستیک تماس بگیرید و پس از استعلام قیمت و ویژگی آنها، با قیمت مناسب تر از بازار، پلاستیک مورد نیاز خود را در ابعاد و اندازه های مختلف تهیه نمائید.

قیمت نایلون استرچ و ویژگی های آن

قیمت نایلون استرچ بر اساس موارد متعددی تعیین می گردد که می توان به کیفیت فیلم استرچ، ابعاد، میزان ضخامت، رنگی بودن و سفارشی شدن آن اشاره نمود. در صنایع مختلف، از مزایای کشسانی بودن نایلون استرچ حهت بسته بندی اقلام و کالاهای مختلف بهره گرفته می شود. داشتن حالت چسبناک و نازک بودن از دیگر ویژگی های این نوع پلاستیک به شمار می رود. فروش نایلون شیرینگ از طریق سایت دریا پلاستیک انجام می گیرد.

با بهره مندی از نایلون استرچ ، می توان کالاها را از نفوذ گرد و خاک و رطوبت ایمن ساخت. معمولاً خاصیت کشسانی پلاستیک های استرچ میان 350الی 650می باشد که البته ارتباط مستقیم با کیفیت مواد اولیه، نحوۀ تولید و میزان ضخامت آنها خواهد داشت. صنایع مختلف متناسب با نیاز مصرفی می توانند نایلون استرچ شفاف صنعتی و خانگی خریداری کنند. در واقع نایلون استرچ خانگی با رول های بسیار کوچکتر عرضه می شوند. این در حالی است که رول های نایلون استرچ صنعتی بسیار بزرگ بوده تا بتوان از آن در خطوط تولید اتوماتیک استفاده نمود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سفارش اینترنتی نایلون استرچ می توانید با دفتر فروش دریا پلاستیک تماس بگیرید.

دریا پلاستیک 

آدرس دفتر: تهران - بازار ۱۵خرداد - مقابل بازار آهنگران - بعداز بانک شهر سرای فولاد طبقه اول - پلاک ۱/۲

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: اتوبان ساوه خروجی شاهد شهر  انتهای شاهد شهر کوچه رضا پور کوچه زکات پلاک ۲۲۰

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 376
نمایش همه
علاقه مندی ها ()