مبل اداری از جمله تجهیزات لازم جهت تزئین دکوراسیون اداری است. گفته می شود، سبک طراحی دکوراسیون و سِت مبلمان اداری که تهیه می کنند بر روی هویت شرکت تأثیرگذار خواهد بود. چند سال اخیر، تولید کنندگان تجهیزات چوبی و مبلمان توانسته اند در نحوۀ طراحی و تولید مبلمان اداری تغییرات قابل توجهی بوجود آورند و این گونه محصولات را در دسته بندی های مختلف به بازار عرضه نمایند. مبل اداری کلاسیک، مبل اداری راحتی، مبل اداری مدرن و مبل اداری استیل از جمله دسته بندی های اصلی مبلمان اداری محسوب می شوند. بدین ترتیب مدیران کسب و کارهای مختلف می توانند با در نظر گرفتن تمام جوانب، مناسب ترین سِت و یا نیم ست مبل اداری را جهت تجهیز دکوراسیون داخلی اتاق مدیریت، اتاق پذیرایی از میهمانان، سالن پذیرایی و غیره انتخاب نمایند. فروش مبل اداری از طریق سایت انجام می گیرد. 

فروشگاه بهسازان چوب یکی دیگر از عرضه کنندگان مجرب در حوزۀ تولید، تأمین و فروش لوازم دکوراسیون چوبی اداری و خانگی فعالیت خود را تأسیس نموده است و با گذشت زمان توانسته بر تنوع محصولات مجموعۀ خود بیافزاید و بتواند امکان خرید انواع نیم ست اداری، صندلی اداری، میز مدیریت و غیره را برای مشتریان فراهم نمایند.

سفارش اینترنتی مبل اداری ارزان و لوکس

با توجه به توسعۀ بستر اینترنت در سطح کشور و راه اندازی فروشگاه های اینترنتی، امکان خرید آنلاین مبل اداری و دیگر تجهیزات دکوراسیون اداری برای عموم مشتریان فراهم می باشد. فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب نیز یکی دیگر از فروشگاه های مطرح در سراسر کشور است که امکان خرید محصولات فروشگاه مانند  خرید کتابخانه چوبی را برای عموم مشتریان در سراسر کشور فراهم نموده است.

متناسب با دکوارسیون محیط اداری می توانید انواع مبل اداری ارزان و لوکس را به صورت ست کامل و یا نیم ست خریداری کنید. با توجه به تنوع دسته بندی مبلمان اداری که در بازار عرضه می شوند، به راحتی می توان متناسب با بودجۀ اختصاص یافته، مبلمان خود را تهیه نمود.

فروشگاه بهسازان چوب

84 00 22 66 021
72 95 13 66 021
464 310 66 021
آدرس دفتر : بازار مبل یافت آباد - اتـوبان سعیـدی- بعد از متـــروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیـابـان نامــدار - بازار بزرگ ولیــعصر پـلاک 126
(فـروش فقط اینتـرنتی و عـدم امـکان بازدیـد حضوری)
از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب
ارتبـاط مسـتقیم بـا مـا در واتـس آپ : 
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 325
نمایش همه
علاقه مندی ها ()