ویدئو پروژکتور معمولی یا ویدئو پروژکتور جیبی و مینی

پروژکتور ها در انواع معمولی و ویدئو پروژکتور جیبی به تولید می رسند که تفاوت مهم میان این دو قابلیت حمل آسان ویدئو پروژکتور های جیبی است.اگر شما می خواهید از ویدئو پروژکتور در جای ثابتی استفاده کنید و کمتر نیاز به تغییر محل نصب ویدئو پروژکتور دارید می توانید از یک ویدئو پروژکتور معمولی استفاده کنید مثلاً در یک اتاق جلسه یا کلاس درس معمولا ویدئو پروژکتور به صورت ثابت بر روی سقف نصب می‌شود و محل آن نیز تغییر داده نمی‌شود بنابراین ویدئو پروژکتور های معمولی برای این موارد مناسب هستند. فروش ویدئو پروژکتور جیبی را از سایت معتبر و تخصصی نیزار کالا انجام دهید.

ویدئو پروژکتور ها را اگر می خواهید به مکانهای دیگر انتقال دهید باید قابل حمل باشند بنابراین با خرید یک ویدئو پروژکتور جیبی می توانید آن را به راحتی با خود به جلسات کاری آموزشی و غیره ببرید. یکی از مهمترین مزایای خرید ویدئو پروژکتور جیبی ، عمر بالای لامپ آن است. ویدئو پروژکتور های معمولی معمولاً عمر لامپی در حدود ۲ تا ۵ هزار ساعت دارند اما ویدئو پروژکتور جیبی به دلیل این که از لامپ های ال ای دی و لیزر در آنها استفاده شده طول عمر لامپ آنها در حدود ۲۰ هزار ساعت می باشد، بنابراین این ویدئو پروژکتور هایی برای استفاده طولانی مدت بسیار مناسب و به صرفه خواهد بود.

البته این طول عمر لامپ برای همه‌ ی ویدئو پروژکتورهای جیبی وجود ندارد و عددی تقریبی است اما با خرید محصولات با کیفیت می توانید ویدئو پروژکتور جیبی را در مشخصات بسیار خوبی خریداری نمایید. خرید مینی ویدئو پروژکتور را از مرکز نیزار کالا با بهترین قیمت و کیفیت انجام دهید.

ویدئو پروژکتور ها در نیزار کالا در کیفیت بسیار عالی در نظر گرفته شده اند تا افراد بتوانند خرید خوبی را از این مرکز را تجربه کنند و با کیفیت بالای محصولات در این مجموعه، شما به راحتی می توانید مدل مورد نظر را انتخاب نمایید. 

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 401
نمایش همه
علاقه مندی ها ()