دستکش ایمنی یکی از مهمترین وسایل ایمنی است که در راستای حفاظت از دست ها مورد استفاده قرار گرفته می شوند. هدف کلی از لزوم شناخت شما از دستکش ایمنی یا دستکش کار، در این است که بتوانید متناسب با فعالیت های مختلفی که انجام می دهید و خطرات احتمالی که ممکن است به دستان شما آسیب برساند، خرید دستکش ایمنی را در نوع مناسب انجام دهید. اگر برای خرید دستکش به فروشگاه ها مراجعه نموده باشید، تنوع بالایی از دستکش ها را با جنس های مختلف مشاهده می کنید که هر کدام از آنها علاوه بر داشتن ویژگی های ظاهری متفاوت، دارای مشخصه های ساختاری متفاوت نیز می باشند.

فروشگاه رادین ایمن به عنوان یکی دیگر از مجموعه های بزرگ در زمینۀ فروش تجهیزات ایمنی فعالیت دارند و توانسته در لیست محصولات فروشگاه، انواع دستکش ایمنی استاندارد در سایز، برند و مدل های مختلف به فروش برساند.

علت اصلی فروش دستکش ایمنی و انواع آن

مطالبی که در قسمت ابتدایی مقاله بدان اشاره نمودیم، به اهمیت موضوع مهم، یعنی حفظ سلامت دست ها پرداختیم. به عبارتی عموم افراد، حین انجام با دستگاه و مواد مختلف، با آسیب دیدگی دستان روبرو شوند. جهت جلوگیری از این اتفاق نیاز به تهیۀ دستکش ایمنی استاندارد است.

دستکش ایمنی پلاستیکی، دستکش کار پارچه ای، دستکش ایمنی پی وی سی، دستکش ایمنی لاتکس، دستکش ایمنی وینیل، دستکش ایمنی نیتریل، دستکش کار برزنتی و چرمی از انواع دستکش ایمنی رایج در بازار به شمار می روند. خرید تجهیزات ایمنی را از طریق سایت با بهترین قیمت انجام دهید.

هر کدام از آنها با مواد اولیۀ متفاوت ساخته شده اند و به دلیل داشتن ماهیت ساختاری خاص، مقاومت بالایی در برابر خطرات سوختگی، بریدگی، ضربه، اکسید شدن، رطوبت، برق گرفتگی، فرو رفتن اشیاء تیز به داخل دستان و ... دارند.  

بدین وسیله کادر فروش رادین ایمن، همواره آماده به ارائه خدمات مشاوره ای و همچنین فروش اینترنتی محصولات فروشگاه به مشتریان گرامی در سراسر کشور می باشند.

رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 443

تلفن   :   40669374 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 368
نمایش همه
علاقه مندی ها ()