کیسه پارچه ای از جنس پارچه های نان وون یا غیر بافت تولید می شود. این نوع پارچه های سوزنی از کیفیت بالا و قیمت ارزان برخوردار هستند. البته تنوع رنگی تولید این نوع پارچه در طیف گسترده ای صورت می گیرد و بدین وسیله عموم افراد جهت مصارف تبلیغاتی از آن ها استفاده می کنند. از ویژگی های بارز این نوع کیسه می توان به انعطاف پذیری بالا، داشتن قابلیت شستشو، قدرت جذب بالا، مقاومت در برابر نفوذپذیری رطوبت، قابلیت بازیافت در محیط زیست، حالت ارتجاعی و قابلیت انبساط اشاره نمود. به همین دلیل امکان چاپ نوشته و طرح بر روی کیسه های پارچه ای وجود دارد. فروش کیسه پارچه ای توسط پارچینه با کیفیت بسیار بالا انجام می گیرد. 

شرکت پارچینه به عنوان یکی از مجموعه ههای تولیدی کیسه های پارچه ای خام در سراسر کشور می باشد. این مجموعه متناسب با امکاناتی که در اختیار دارند، توانسته اند موفق به تولید و چاپ بر روی کیسه و ساک دستی های پارچه ای سوزنی شده و با قیمت ارزان تر از بازار به مشتریان ارائه دهند.

سفارش کیسه پارچه ای سوزنی در ابعاد مختلف

امروزه شرایط مساعدی جهت سفارش کیسه پارچه ای در نوع سوزنی در طرح و ابعاد مختلف وجود دارد. به دلیل داشتن وزن سبک، خیلی از مجموعه های تولید کننده جهت بسته بندی اقلام و محصولات از مزایای این نوع کیسه استفاده می نمایند. 

هنگام خرید و یا سفارش تولید انواع کیسه پارچه ای باید مشخصه های وزن یا گرماژ، قیمت، سایز و تعداد لایه های تشکیل دهندۀ آنها را تعیین نمائید. البته در راستای ارائه خدمات چاپ کیسه پارچه ای موارد مهمی همچون ابعاد طرح، میزان رنگ مصرفی، کیفیت رنگ و طیف رنگبندی که مورد استفاده قرار گرفته است بر روی قیمت چاپ کیسه پارچه ای تأثیرگذار می باشد.

گروه تولیدی پارچینه تولید کنندۀ انواع کیسه و ساک دستی پارچه ای در طرح و رنگبندی های مختلف و ارائه دهنده ی خدمات چاپ ساک پارچه ای می باشد. این مجموعه قادر به ارائه خدمات چاپ به صورت آماده و یا سفارش منطبق با نظر مشتریان گرامی می باشد و قابلیت ارسال محصولات به سراسر کشور را دارند.

پارچینه 

آدرس فروشگاه: بازار تهران - خیابان پانزده خرداد - پله های نوروز خان - پلاک 88

آدرس کارخانه: شهریار - روستای بکه -خیابان قلعه نو

ایمیل: info@parchine-co.com

شماره همراه: 09123666606 - 09123666676

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 345
نمایش همه
علاقه مندی ها ()