ساک دستی سوزنی از محبوب ترین و پرکاربردترین انواع ساک دستی موجود در بازار به شمار می رود. البته توسعه و استقبال گسترده از تولید و چاپ ساک دستی سوزنی، جنبۀ تبلیغاتی این محصول در سطح بازار می باشد. پارچه سوزنی نوعی پارچۀ بدون بافت است که با استفاده از دستگاه های تزریق مستقیم تولید می شوند و مراحل اختصاصی جهت تولید این نوع پارچه انجام می گیرد. از ویژگی های بارز این نوع پارچه، به دوام بالا، قابل شستشو بودن و قابلیت چاپ و رنگ پذیری آن می باشد. فروش ساک دستی سوزنی را با بهترین قیمت از سایت پارچینه انجام دهید.

بدیهی است، مجموعۀ پارچینه به دلیل مزایای عمده ای که این نوع ساک دستی دارد، اقدام به تأسیس خط تولید ساک دستی سوزنی، طراحی و چاپ بر روی آنها نموده است. بدین وسیله این مجموعه قادر به تولید و عرضۀ انواع ساک دستی و کیسه پارچه ای بدون چاپ و چاپ دار در ابعاد مختلف می باشد.

تولید ساک دستی سوزنی سفارشی

امروزه فضای رقابتی در حوزۀ امور تبلیغات گسترش یافته است و این مسئله موجب شده تا صنایع مختلف جهت امور تبلیغات، از تجهیزات و ابزارآلات مختلفی استفاده نمایند. البته ورود ساک های دستی سوزنی در سطح بازار، موجب گسترش صنعت تبلیغات شود.

قطعاً تولید ساک دستی سوزنی سفارشی با چاپ سفارشی مطابق با نیاز مشتریان، می تواند هزینه های تبلیغاتی را کاهش دهد.

به عنوان مثال فروشگاه ها جهت تحویل محصولات خریداری شده به مشتریان می توانند از ساک دستی پارچه ای سوزنی چاپ دار استفاده نمایند. با توجه به دوام بالایی که این نوع ساک دستی ها دارند، افراد برای مدت زمان طولانی از آنها جهت جابجایی وسایل استفاده می کنند. طراحی و چاپ لوگو، آدرس و شماره تماس و نوع خدمات بر روی ساک دستی سوزنی می تواند بهترین عامل برای تبلیغات در داخل شهر و حتی سراسر کشور گردد. به همین دلیل صنایع مختلفی جهت تهیۀ تجهیزات تبلیغاتی از مزایای ساک های دستی پارچه ای استفاده می کنند.

برای  خرید ساک پارچه ای و ساک دستی سوزنی با قیمت ارزان می توانید به طور مستقیم از طریق گروه تولیدی پارچینه اقدام نمائید.

پارچینه 

آدرس فروشگاه: بازار تهران - خیابان پانزده خرداد - پله های نوروز خان - پلاک 88

آدرس کارخانه: شهریار - روستای بکه -خیابان قلعه نو

ایمیل: info@parchine-co.com

شماره همراه: 09123666606 - 09123666676

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 363
نمایش همه
علاقه مندی ها ()