نایلون حبابدار بیش از ۵۰ سال است که برای موارد مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. در ابتدا نایلون حبابدار به منظور استفاده به عنوان کاغذ دیواری به تولید رسید اما بعدها باعث با توجه به قابلیت و کاربرد بسیار مناسب این نایلون ها در صنعت بسته بندی، استفاده بسیار زیادی از نایلون حبابدار را در بخش بسته بندی کالاها را شاهد هستیم. لیست قیمت نایلون حبابدار بسیار مناسب بوده و این یکی از مزایای بسیار مهم آن می باشد که در انواع رولی و پاکتی در بازار به فروش می‌ رسد.

قیمت انواع نایلون حبابدار

نایلون حبابدار کاربرد های گوناگونی دارند و انواع آن توسط تولید کنندگان به تولید می‌ رسد. در واقع نایلون حبابدار به منظور حفاظت از محصولات در برابر عوامل خارجی استفاده می‌شود و شما می‌توانید از نایلون حبابدار برای انواع کالاها و لوازم استفاده کنید. قیمت نایلون حبابدار در مجموعه باران پلاست بسیار مناسب در نظر گرفته شده و این مرکز معتبر ، فروش نایلون حبابدار را به شما ارائه می کند. 

قیمت نایلون های حبابدار

نایلون حبابدار در فروشگاه های مختلف به شکل متفاوت ارائه می شود بنابراین شما با مراجعه به فروشگاه های معتبر همچون باران پلاست می توانید این نایلون را با قیمت بسیار مناسب تهیه کنید. نایلون های حباب دار در انواع تک لایه یا چند لایه به تولید می‌ رسند که قیمت نایلون حبابدار در هر نوع، به صورت متفاوت در نظر گرفته شده است. یکی دیگر از موارد مهم در تعیین قیمت نایلون حبابدار ، کیفیت آن می باشد ، در واقع تولیدی های مختلف برای تولید نایلون حبابدار از مواد پلی اتیلنی متغیر استفاده می‌کنند و همین امر باعث متفاوت بودن سطح کیفی این نایلون ها شده است و هر چه کیفیت نایلون حبابدار بالاتر رود، قیمت نایلون حبابدار نیز افزایش خواهد داشت اما شما با خرید از مراکز پخش نایلون حبابدار مانند باران پلاست می توانید این نایلون را به قیمت عمده خریداری کنید.

باران پلاست 

آدرس : تهران بزرگراه ایت الله سعیدی بعد از چهاردانگه شهرک گلدسته خ بهار کوی عدل پ 4
 
تلفن های تماس: 02155291070 - 02155291071
 
تلفن همراه: 09127009600
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 373
نمایش همه
علاقه مندی ها ()