یکی از تمرینات ثابت در برنامه ای که مربی باشگاه برایتان می نویسد، تمرین با دوچرخه ثابت باشگاهی است. تمرین با این وسیله به دلیل سادگی بخش مورد علاقه ورزشکاران در تمرینات هوازی است. افراد می توانند در فضای بسته و به صورت ثابت و بدون اینکه خطری آن ها در طول دوچرخه سواری تهدید کنند، در مسیر تناسب اندام رکاب بزنند. این سبک از تمرینات مانند هر تمرین دیگری تاثیراتی را به همراه دارد که در ادامه به بررسی آن می پردازیم. فروش دوچرخه ثابت باشگاهی از طریق سایت انجام می گیرد. 

درمورد دوچرخه ثابت باشگاهی بیشتر بدانید

 دوچرخه ثابت باشگاهی یک وسیله ورزشی مکانیکی بوده که دارای زین، پدال و در برخی مدل ها دارای انواع فرمان است که مانند یک دوچرخه عادی روی آن نصب می شود. تفاوت این دستگاه با دوچرخه های دیگر ثابت بودن آن است که موجب می شود جزو تجهیزات ورزشی باشد تا یک وسیله برای حمل و نقل.

تاثیر دوچرخه ثابت بر تناسب اندام بانوان

جدای از اهداف سلامتی، چیزی که بین تمام بانوان به عنوان هدف ورزش و تمرین مشترک است، چربی سوزی، لاغری و کاهش وزن، لاغری در ناحیه ران، افزایش استقامت و زیبایی پاها و به طور کلی رسیدن تناسب اندام است. استفاده از دوچرخه ثابت باشگاهی به کمک یک برنامه ورزشی دقیق، اصولی و منظم می تواند به تنهایی در این مسیر به بانوان کمک کند.  

از کجا دوچرخه ثابت را تهیه کنیم ؟

تمرین با دوچرخه ثابت تنها محدود به دوچرخه ثابت باشگاهی و تمرین در سالن نمی شود، بلکه شما می توانید خرید دوچرخه ثابت را انجام داده و در منزل هم تمرین کنید. فروشگاه هایپرجیم با تنوع فراوانی که در قیمت و مدل های این دستگاه محبوب دارد، مناسب ترین خرید را برایتان تضمین می کند.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 355
نمایش همه
علاقه مندی ها ()