امروزه دستگاه جدیدی برای انجام دادن ورزش طراحی و ساخته شده است که توانست نظرات بسیاری از افراد را به خود جلب کند. این دستگاه اسکی فضایی خانگی نام دارد و اسامی متعددی برای دستگاه به کار می برند. اگر شما می‌خواهید که این دستگاه را خریداری کنید یا با آن آشنا شوید، می توانید با ما همراه باشید و از فروشگاه هایپر جیم خرید اسکی فضایی را انجام دهید.

اسکی فضایی چیست؟

این دستگاه از کاربرد و ویژگی های فراوان و چند منظوره ای ساخته شده است که می توان به عنوان دستگاهی با عملکرد های پیاده‌روی، کوهنوردی و بالا رفتن از پله از آن یاد کرد. امروزه از این وسیله به عنوان ورزش های هوازی که طرفدار زیادی دارد استفاده می کنند و به شما کمک می کند به تناسب اندام و ایده آل خود برسید.

با این دستگاه بیشتر آشنا شوید

بسیاری از افراد هستند که این دستگاه را برای منزل خود خریداری می‌کنند و این امر سبب می‌شود که آن ها به صورت روزمره یا چند روز در هفته به ورزش و تناسب اندام خود بپردازند. وجود اسکی فضایی خانگی کار افراد را برای ورزش کردن راحت تر کرده است.

درجه مقاومت این محصول

این محصول به داشتن تمرینات سخت و با مقاومت بالا معروف است به طوری که شما هر چقدر انرژی، مقاومت و سختی این دستگاه را بالاتر ببرید، فشار زیاد تر و بیشتری را به عضلات خود وارد می کنید. همین امر سبب شکل گیری عضلات و تقویت ماهیچه های شما می شود. از هایپرجیم با بهترین قیمت خرید اسکی فضایی خانگی را انجام دهید.

کاربرد استفاده از اسکی فضایی خانگی

به دلیل ورزشی بودن این دستگاه در مکان های مختلفی می توانید با آن رو به رو شوید. از جمله باشگاه ها، سالن های ورزشی و برخی استخرها و همچنین می‌توانید در گوشه خانه خود آن را هم مشاهده کنی! با توجه به مکانی که از این دستگاه استفاده می کنید می تواند ویژگی ها و کاربردهای خاص خودش را داشته باشد.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 375
نمایش همه
علاقه مندی ها ()