سینک گرانیتی از جمله تجهیزات لوکس در نمای دکوراسیون آشپزخانه محسوب می شود. با پیشرفت تکنولوژی، برخی از تولید کنندگان سینک های ظرفشویی توانسته اند موفق به ساخت انواع سینک گرانیتی گردند. بدین ترتیب افرادی که قصد تهیۀ سینک ظرفشویی برای آشپزخانه را دارند، می توانند از مزایای سینک های گرانیتی در ابعاد مختلف و به صورت تک لگنه و یا دو لگنه استفاده نمایند. توسط برخی از مراکز عرضۀ تجهیزات آشپزخانه، امکان خرید سینک گرانیتی برای علاقه مندان این محصول فراهم می باشد.

فروشگاه سینک گرانیتی از دیگر مراکز توزیع کنندۀ تجهیزات آشپزخانه در تهران می باشد. این مجموعه متناسب با نیاز بازار، توانسته موفق به عرضۀ انواع سینک گرانیتی تک لگنه و دو لگنه با برندهای معتبر گردد.

از مهمترین ویژگی های سینک گرانیتی می توان به کیفیت بالای آن در برابر ضربه،

ویژگی سینک گرانیتی و قیمت آن

ساییدگی و حرارت بالا اشاره نمود. علت اصلی استقبال عموم مردم از خرید سینک گرانیتی به دلیل طراحی و زیبایی ظاهری آن می باشد و توانسته نظر خیلی از افراد را به خود جلب کند.

این نوع سینک ظرفشویی همچون هر کالای دیگری دارای یک سری مزایا و یک سری معایب است و افراد پس از آگاهی کامل نسبت به آنها، محصول مورد نظر خود را با قیمت مناسب خریداری می کنند.

از معایب عمدۀ سینک ظرفشویی گرانیتی می توان به مقاومت پایین آن در برابر مواد خورنده و همچنین ضربات محکم اشاره نمود. توصیه می کنیم افرادی که در محیط آشپزخانه مجهز به سینک گرانیتی هستند، از سیم ظرفشویی برای شستشوی سینک برای مدت زمان طولانی استفاده نکنند چون درخشندگی اولیۀ سینک را از بین می برد.

قیمت سینک گرانیتی به مدل، جنس و ابعاد آن بستگی دارد. افرادی که قصد خرید سینک ظرفشویی ارزان دارند، از مدل های این نوع سینک انتخاب نمایند.

جهت استعلام قیمت فروش سینک می توانید به فروشگاه سینک گرانیتی مراجعه نمائید.

پشتیبانی سایت : تهرانپارس - فرجام - پلاک 61/69
 پشتیبانی سایت : 308 14 261 - 021
پشتیبانی فروش : 05 1396 0- 912 0
 ایمیل : info At sinkgraniti.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 479
نمایش همه
علاقه مندی ها ()