خرید تردمیل باشگاهی یکی از هزینه های سنگینی است که هنگام افتتاح باشگاه یا برای استفاده خانگی انجام می شود. به دلیل بالا بودن این هزینه، لازم است که قبل از خرید دقت کافی را به خرج داده و مناسب ترین خرید را انجام دهید. همچنین خرید تردمیل باشگاهی عالی با قیمت مناسب نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. نکاتی که لازم است در خرید خود به آن توجه کنید در ادامه برای شما ذکر شده است.

قیمت تردمیل باشگاهی

تردمیل های باشگاهی به دلیل استفاده زیادی که از آن می شود و همچنین حرفه ای بودن کاربران قیمت بالاتری نسبت به تردمیل خانگی دارد. علاوه بر حرفه ای بودن این دستگاه باشگاهی، از اندازه بزرگ تری نیز برخوردار است. تمام این ویژگی ها در کنار یکدیگر موجب می شود که قیمت خرید تردمیل باشگاهی بالا باشد.

تردمیل های ارزان قیمت برای استفاده بلند مدت مناسب نیست. با جستجو در فروشگاه های اینترنتی از جمله هایپرجیم می توانید بازه قیمتی این دستگاه را بدانید و برای بودجه خود برنامه ریزی کنید.

نوع موتور و کاربری تردمیل

نکته دیگری که در خرید تردمیل باشگاهی بایستی به آن توجه کنید موتوردار یا مکانیکی بودن آن است. تردمیل های مکانیکی معمولا ارزان تر از نوع برقی یا موتوردار است و برای استفاده حرفه ای مناسب نیست. چرا که برای استفاده حرفه ای لازم است تنظیم سرعت، شیب، کنترل تعداد قدم و کالری مصرفی به صورت هوشمند و اتوماتیک صورت بگیرد.

چگونه می توان تردمیل باشگاهی را خریداری کرد؟

صاحبان باشگاه ها و سالن های ورزشی و همچنین ورزشکاران حرفه ای همواره فکر خرید تردمیل باشگاهی را در سر دارند. فروشگاه هایپرجیم با تنوع فراوانی که دارد به شما این اطمینان را می دهد که دستگاه مورد نیاز خود را با مناسب ترین قیمت خریداری کنید. همچنین تمام محصولات این فروشگاه ضمانت شده است. این ضمانت چه از لحاظ کیفیت و چه از لحاظ قیمت فروش تردمیل است.

  فروشگاه هایپرجیم

مدیریت فروش و امور بازرگانی : علی عبدالحسینی : 09122648409

پشتیبانی فنی : محمد طاهر حاجیلویی : 09122108002

شماره دفتر مرکزی : 02166006000 - 02166005000 -02166055079 

آدرس نمایشگاه : تهران خیابان آزادی (ضلع جنوب) به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم

کد پستی : 1344673969

ایمیل : info@treadmills-co.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 389
نمایش همه
علاقه مندی ها ()