میلگرد استیل 420 از جمله میلگردهای پرکاربرد در صنایع مختلف به شمار می رود. این نوع میلگرد از نظر نوع ساختار متفاوت از میلگردهای دیگر ساخته شده است چون بر خلاف میلگرد استیل 304 که دارای خاصیت غیر مغناطیسی بود ولی میلگرد استیل 420 با عنوان میلگرد استیل بگیر و با خاصیت مغناطیسی تولید و عرضه می شود. این نوع آلیاژ استیل متشکل از حداقل میزان کروم 12% می باشد و پس از عملیات حرارتی کوئنچ بر روی آن، ساختار مارتنزیتی پیدا می کند که عامل افزایش سختی گرید می شود. به منظور تهیه انواع میلگرد ، خرید میلگرد استیل 420 را از سایت با قیمت مناسب انجام دهید.

مجموعۀ استیل راشا از دیگر مراکز وارد کننده و عرضه کنندۀ فرآورده های استیل استنلس در تهران است. این مجموعه با گرد آوری تمام امکانات، توانسته موفق به تأمین و فروش میلگرد استیل گرید 420 با خواص مغناطیسی شود.

نحوۀ تشخیص میلگرد استیل 420

همانطور که بدان اشاره نمودیم، خاصیت بارز استیل گرید 420، حالت مغناطیسی و بگیر بودن آن می باشد که با استفاده از آهنربا می توان این نوع آلیاژ را از دسته بندی استیل 304 متمایز نمود.

افزودن عناصری همچون وانادیم، سولفور و مولیبدن آلیاژ استیل 440 تولید می شود. بنابراین توصیه می شود، هنگام خرید گرید میلگرد استیل 420 ، نسبت به خالص بودن آن اطمینان حاصل نمائید.

این نوع میلگرد در برابر شرایط آنیلی، مقاومت پایینی در برابر خوردگی خواهد داشت. از جمله موارد کاربرد میلگرد استیل 420، می توان به ساخت نرده های استیل اشاره نمود. در واقع از ورق استیل 420 برای ساخت برخی از تجهیزات آشپزخانه مورد استفاده قرار گرفته می شود چون این استیل در مقابل مواد غذایی مقاومت بالایی در برابر خوردگی دارد و خوردگی حفره ای را برای قطعات استیل بوجود نمی آورد.

تخمین هزینۀ میلگرد استیل 420 بر اساس سایز، ضخامت و کیفیت استیل صورت می گیرد. جهت خرید میلگرد استیل با گریدهای رایج، می توانید از طریق شرکت استیل راشا اقدام نمائید.

آدرس : بزرگراه فتح- کیلومتر 4 جاده قدیم کرج- بعد از شیر پاستوریزه- مجتمع تجارت استیل

ایمیل: steelrasha@gmail.com

شماره تماس : 0912867400809912010903

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 364
نمایش همه
علاقه مندی ها ()