پروفیل استیل از جمله تجهیزات اولیه ای است که جهت ساخت و ساز تجهیزات استیل در صنایع مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شوند. جهت خرید پروفیل استیل باید ابعاد، ضخامت، گرید استیل و شکل آن را مد نظر داشته باشید. از ویژگی های ظاهری پروفیل استیل می توان به درخشندگی، سطح صیقلی، مدل هندسی آن که به صورت مستعطیلی، مربع و یا دایره ساخته می شوند. بدین ترتیب متناسب با موقعیت های مختلف می توانید مناسب ترین نوع پروفیل استیل دکوراتیو را با قیمت مناسب تهیه نمائید.

مجموعۀ استیل راشا فعالیت خود را در حوزۀ واردات و توزیع محصولات استیل استنلس آغاز نموده است. این مجموعه بر حسب نیاز صنعت گران، امکان خرید پروفیل استیل 304 و پروفیل استیل 201 را برای عموم مشتریان فراهم نموده است. جهت هماهنگی بیشتر می توانید با واحد فروش مجموعه تماس حاصل فرمائید.

قیمت پروفیل استیل براق

قیمت پروفیل استیل براق متفاوت از قیمت پروفیل استیل مات است. علاوه بر آنکه مشخصات فنی محصولات از جمله ابعاد، گرید استیل و ضخامت نیز بر روی قیمت نهایی پروفیل تأثیرگذار می باشد. خرید پروفیل استیل 201 را با بهترین قیمت از این مرکز انجام دهید.

تا کنون مصارف پروفیل های استیل را در صنایع مختلف از جمله ساخت تجهیزات خانگی، ساخت مبلمان، تجهیزات دکوراتیو، ساخت درب و پنجره های استیل، انواع چارچوب، حفاظ های پنجره، ساخت المان های شهری، مخزن سازی، انواع نرده، صنعت کشتی سازی و هواپیمایی و ... مشاهده نموده اید. بیش از گذشته به ویژگی های پروفیل استیل پی برده اند و توانسته اند از مزایای آن در ساخت تجهیزات مختلف استفاده نمایند چون دارای خاصیت ضد زنگ می باشد و مقاومت بالایی در برابر رطوبت دارد.

جهت تأمین انواع پروفیل استیل با گریدهای 201 و 304 می توانید با کارشناسان فروش شرکت استیل راشا تماس بگیرید. پس از مشورت و اطلاع دقیق از قیمت پروفیل های استیل براق و مات، با آسودگی خاطر هماهنگی های لازم را جهت نحوۀ تحویل سفارشات انجام دهید.

آدرس : بزرگراه فتح- کیلومتر 4 جاده قدیم کرج- بعد از شیر پاستوریزه- مجتمع تجارت استیل

ایمیل: steelrasha@gmail.com

شماره تماس : 0912867400809912010903

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 350
نمایش همه
علاقه مندی ها ()