شیرآلات استنلس استیل از جمله شیرآلات پر فروش در صنایع مختلف می باشد. شیرآلات به عنوان قطعاتی هستند که جهت تنظیم جریان سیالات در سیستم های لوله کشی باریک مورد استفاده قرار گرفته می شوند. جهت ساخت شیرآلات رایج در صنایع مختلف از آلیاژ استیل ضد زنگ استفاده می شود. به دلیل نوع کاربری که شیرآلات در سیستم لوله کشی خانگی و صنعتی دارد، استفاده از این آلیاژ موجب جلوگیری از ایجاد رسوب در قسمت های مختلف شیرآلات می شود. استقبال از فروش شیرآلات استنلس استیل به دلیل ماندگاری بالا و کیفیت عالی آن می باشد.

گروه تجارت استیل راد یکی دیگر از توزیع کنندگان مطرح در حوزۀ فروش انواع شیرآلات استنلس استیل در تهران پاسخگوی سفارشات حضوری و اینترنتی مشتریان در مدت زمان کوتاه می باشند.

معرفی شیرآلات استنلس استیل و انواع آن

نکتۀ مهم که در رابطه با فروش شیرآلات استنلس استیل وجود دارد، انتخاب شیرآلات مناسب جهت راه اندازی سیستم های لوله کشی صنعتی و خانگی می باشد. در واقع صنعت گران متناسب با موقعیت های مختلف که ممکن است نیاز به تنظیم جریان سیالات داشته باشند، نیاز به استفاده از شیرآلات استیل مناسب می باشند.

شیرآلات سوزنی، شیرآلات کشویی، شیرآلات توپی، شیرآلات فلنج دار و گیت ولو برخی از انواع شیرآلات استنلس استیل هستند که داری مشخصات فنی متفاوت می باشند. بدین ترتیب هنگام لوله کشی پروژه های صنعتی و خانگی، می توان مناسب ترین نوع شیرآلات را انتخاب و خریداری نمود.

به عنوان مثال خرید شیرآلات استنلس استیل توپی جهت باز و بسته کردن جریان سیالات به صورت دستی و همچنین خودکار یا اتوماتیک مورد استفاده قرار گرفته می شوند. البته از شیرآلات فلکه کشویی نیز به منظور کاستن فشار سیالات و باز و بسته نمودن جریان در سیستم لوله کشی آب و فاضلاب خانگی و صنعتی به کار برده می شوند.

جهت سفارش اینترنتی خرید اتصالات استنلس استیل و استعلام قیمت محصولات استیل با دفتر فروش مجموعۀ تجات استیل راد تماس بگیرید و هماهنگ نمائید.

 شرکت تجارت استیل راد 

آدرس: یوسف آباد، خیابان اسد آبادی، نبش خیابان 18، پلاک 166، طبقه 6، واحد 23

تلفن: 02188710101           خط ویژه: 02186124420

تلفن همراه:  09121399643    -    09121399642  قادری

آدرس: بزرگراه فتح- (جاده قدیم) کیلومتر 4 جنب(پارس قدیر) مجتمع تجارت استیل ایران پلاک 207

خط ویژه: 02166391515

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 377
نمایش همه
علاقه مندی ها ()