پوستر دیواری کودک از جمله پوسترهای فانتزی و شاد محسوب می شود که جهت تزئین نمای دکوراسیون اتاق کودکان تولید و چاپ می شوند. همانطور که می دانید پوستر دیواری به عنوان محصولات جدید کاغذ دیواری به شمار می روند و طراحی متفاوتی دارد. خرید پوستر دیواری کودک به عنوان یک اثر منحصربفرد، جذاب و زیبا در نمای دکوراسیون اتاق فرزاندان نصب می شود. نکات متعددی در حوزۀ انتخاب و خرید پوستر دیواری کودک وجود دارد که در ادامۀ مقاله بیشتر به آنها خواهیم پرداخت.

فروشگاه دیوار دکور یکی دیگر از مجموعه های عرضه کنندۀ تجهیزات دکوراسیون داخلی در تهران فعالیت دارد. این مجموعه پس از بررسی های کلی، توانسته اند موفق به تهیه و توزیع انواع پوستر دیواری سه بعدی در طرح های مختلف گردند. جهت راهنمایی خریداران محترم، این مقاله را شرح داده اند.

سفارش اینترنتی پوستر دیواری کودک

نکات کلیدی بسیاری در خصوص انتخاب و خرید پوستر دیواری کودک وجود دارد که می تواند به قابل شستشو بودن، آنتی باکتریال بودن، ضد حساسیت بودن و تنوع طرح، تنوع ابعاد، قیمت ارزان و کیفیت بالا در برابر پارگی اشاره نمود. بدین ترتیب والدین می توانند جهت جلوه بخشیدن به نمای دکوراسیون اتاق کودک پسران و دختران از تصاویر زیبا و جذاب پوسترهای دیواری سه بعدی کودک استفاده نمایند.

کیفیت چاپ پوستر دیواری کودک نیز باید مد نظر داشت و نوع رنگ های به کار رفته برای کودکان حساسیت زا نباشد. والدین با در نظر گرفتن تمام این موارد، می توانند متناسب با جنسیت کودکان دختر و پسر  خرید پوستر دیواری فانتزی طرح کودک را انجام دهند. البته توجه داشته باشید که با بزرگ تر شدن کودکانتان، توصیه می کنیم حق انتخاب پوستر دیواری کودک اتاق فرزندان را به خودشان بسپارید تا اعتماد به نفس آنها را تقویت کنید تا حس استقلال پیدا کنند.

برای سفارش اینترنتی انواع پوستر دیواری کودک می توانید به فروشگاه اینترنتی دیوار دکور مراجعه نموده و متناسب با بودجه ای که در اختیار دارید، دیوارپوش مورد پسند فرزندتان را تهیه نمائید.

 فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

 پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 348
نمایش همه
علاقه مندی ها ()