اسکی فضایی باشگاهی چه وسیله ای است؟

اسکی فضایی یکی از پرکاربردترین تجهیزات ورزشی مخصوص باشگاهای بدنسازی است. این وسیله پرکاربرد به دلیل طراحی منحصر به فرد خود، امکان فعالیت اندام های بالا و پایین تنه را به شما می دهد. از این رو دستگاه مورد نظر عملکردی چندگانه دارد و خرید اسکی فضایی باشگاهی توسط باشگاه ها انجام می گیرد.

این کالا دارای پدال و دسته های ثابت و متحرک است که در زمان تمرین های ورزشی طولانی مدت، فشاری را به مفاصل وارد نمی کند و خستگی را برای فرد به همراه ندارد. طراحی این محصول به گونه ای است که در دو مدل خانگی و باشگاهی تولید می شود.

اسکی فضایی مخصوص باشگاه چه کارایی دارد؟

این دستگاه بدنسازی حرفه ای برای انجام ورزش های هوازی به کار می رود. زیرا در طراحی این وسیله از پدال استفاده شده است. در زمان تمرین با اسکی فضایی باشگاهی ، عضلات بدن همزمان با هم درگیر می شوند و کارایی قلب، ریه، عضلات بازو، عضلات پا و ران افزایش پیدا می کند.

 یکی دیگر از کارایی بسیار مهم این دستگاه، تقویت مفاصل و ماهیچه های اطراف آن مانند زانو است. از این رو افرادی که از درد مفاصل رنج می برند، با حرکات آهسته این دستگاه، تا حدود زیادی درد کمتری را تجربه می کنند. این وسیله برای افزایش آمادگی جسمانی ورزشکاران حرفه ای و مبتدی بسیار مناسب است.

چگونه بهترین اسکی فضایی را خریداری کنیم؟

خرید این دستگاه از طریق اینترنت و حضوری امکان پذیر است. خرید اسکی فضایی به صورت اینترنتی امروزه طرفداران بسیاری را از آن خود کرده است و به دلیل مزایایی که دارد، در زمان و هزینه افراد نیز صرفه جویی می شود. یکی از بهترین راه های خرید اسکی فضایی باشگاهی، سفارش آنها از فروشگاه های ورزشی مجازی است که به صورت آنلاین به فعالیت مشغول هستند.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 403
نمایش همه
علاقه مندی ها ()