پاکت جاروبرقی مهمترین بخش جاروبرقی است که محل ذخیره سازی آشغال های مکیده شده می باشد. امروزه شاهد عرضۀ انواع جاروبرقی در مدل و ظرفیت های مختلف می باشیم که متشکل از کیسۀ جاروبرقی می باشند. تولید و فروش پاکت جاروبرقی در دو مدل صورت می گیرد که می توان به پاکت های موقت و دائم اشاره نمود. اکثر جاروبرقی های مدل قدیم دارای پاکت دائمی هستند که دارای قابلیت شستشو می باشند و امکان استفادۀ مجدد از آن وجود دارد. این در حالی است که سبک طراحی مدل های جدید جاروبرقی مجهز به پاکت موقت هستند و قابلیت استفادۀ مجدد برای این نوع پاکت ها وجود ندارد.

فروشگاه همتا از ابتدا فعالیت خود را در حوزۀ فروش پاکت جاروبرقی آغاز نموده است. در لیست محصولات مجموعۀ خود، امکان خرید پاکت های انواع جاروبرقی اعم از جاروبرقی های ال جی، پاناسونیک، زیمنس، رونتا کلکتو و ... را به صورت دو لایه ای فراهم نموده است.

فروش اینترنتی پاکت جاروبرقی آنتی باکتریال

در حال حاضر شاهد فروش انواع پاکت جاروبرقی آنتی باکتریال مانند فروش پاکت جارو برقی سامسونگ هستیم که باعث جلوگیری از عبور گرد و غبار از کیسه های جاروبرقی به داخل دستگاه می شود. استفاده از این نوع پاکت های جاروبرقی، می تواند طول عمر دستگاه را ارتقاء ببخشد. البته قیمت پاکت جاروبرقی آنتی باکتریال نسبت به کیسه های جاربرقی معمولی گران تر می باشد ولی متناسب با ویژگی هایی که این نوع پاکت ها دارند، بسیار مقرون به صرفه خواهد بود و مانع از کاهش طول عمر جاروبرقی می شود.

با توجه به افزایش تقاضا برای تهیۀ کیسه های جاروبرقی، راه اندازی فروشگاه های اینترنتی، توانسته امکان خرید اینترنتی کیسه جاروبرقی را برای مشتریان فراهم نماید. البته این امکان، به خریداران کمک می کند که بتوانند برندهای مختلف را با یکدیگر مقایسه نموده و سپس مناسب ترین مدل کیسه جاروبرقی را با قیمت ارزان تهیه نمائید.

 فروشگاه همتا

آدرس : تهران-میدان انقلاب-خیابان انقلاب خیابان قدس نبش بزرگمهر پلاک7 طبقه اول شمالی 

ایمیل : info@hamtashopping.com

تلفن تماس:66492545-021و 66492540-021

فکس: 66405981-021

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 420
نمایش همه
علاقه مندی ها ()