شاید برای علاقه مندان به این وسیله جالب باشد که بدانند این وسیله که در باشگاه های ورزشی زیاد به چشم می آید، چه انواعی دارد و آیا تفاوتی بین آن ها است یا خیر؟

با فروشگاه هایپرجیم مرکز فروش اسکی فضایی همراه باشید که شما را با چند نوع از این وسیله جذاب، آشنا کنیم.

اسکی فضایی مدل گلایدر

در این نوع، برخلاف دو نوع قبل، هیچ موتوری در دستگاه وجود ندارد، هر حرکتی که انجام گیرد، توسط نیرو بدنی شما خواهد بود.

دارای پدال های بزرگ برای قرار گیری پاها و دست گیره های متحرک برای حرکت دست ها است. در واقع این مدل، تمام بدن شما را درگیر کرده و وادار به فعالیت می کند.

این نوع از اسکی فضایی برای تمرین های تعادلی هم بسیار مناسب است. هم چنین به دلیل کوچک و تقریبا سبک وزن بودن آن، مناسب استفاده خانگی هستند و برای کسانی که وقتی برای رفتن به باشگاه های ورزشی ندارند، گزینه بسیار خوبی است.

اسکی فضایی کراس

این مدل شبیه به دوچرخه ثابت است و به صورت نشسته هم می توان از آن استفاده کرد. پدال ها و دست گیره ها متحرک هستند و صندلی آن مانند دوچرخه، ثابت است.

این نوع از اسکی فضایی برای تقویت عضلات پا و قسمت پایینی بدن، بسیار مناسب است.

نتیجه گیری

اسکی فضایی یا الیپتیکال، وسیله ای بسیار مناسب برای ورزشکاران است که قصد تناسب اندام و کاهش وزن و ورزش های هوازی را دارند.

قبل از خرید اسکی فضایی خانگی ، باید بدانید از دستگاه چه می خواهید و شرایط شما نیز چگونه است. این دستگاه انواع متفاوتی دارد که هر کدام برای کاربردی خاص طراحی شده اند. پس لازم است ببینید کدام نوع آن به در شما خواهد خورد و با کدام می توانید بهترین شرایط را برای خود به وجود آورید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 345
نمایش همه
علاقه مندی ها ()